Seppe/Woensdrecht, de film is af!

24 oktober 2008
Mini Hoogvliegersdag Seppe - 24 oktober 2008

Wat begon als een (dubbel) individueeltje, eindigde in een fantastische mini Grote Hoogvliegersdag van Seppe naar Woensdrecht.

In totaal konden we 7 kinderen een ONVERGETELIJKE ervaring geven dankzij de inspanning van piloot Hans Bunt. Op 24 oktober 2008 begon de dag vroeg.

early

Jan van Bale mocht eerst even piloot worden door een lokaal vluchtje op Seppe te doen door Hans Bunt. Na deze ervaring waren de rest van de kinderen ook verzameld op het vliegveld, evenals de media (BN de Stem) en onze eigen Patricia Reumer.

hoiPatries

Ook 3 vliegtuigen van Wooning Aviation waren keurig op tijd en na een korte kennismaking gingen in totaal 4 vliegtuigen vanaf Seppe richting Luchtmachtbasis Woensdrecht. Vooraf was toestemming gevraagd om daar naartoe te mogen komen want normaliter kan dat niet en spontaan was er door de mensen op de Luchtmachtbasis Woensdrecht een ontzettend leuk dagprogramma in elkaar gedraaid. Kinderen werden opgewacht door de basis commandant, overste Vosters en na kennismaking kregen de kinderen een rondleiding en mochten ze een spannend avontuur beleven met de brandweer en echte branden blussen.
bunt

De kinderen genoten en laten we de piloten en Patricia in deze ook maar kinderen noemen want het was voor iedereen fantastisch. Helaas werd het weer dusdanig slecht dat er niet terug gevlogen kon worden naar Seppe wat orgineel de bedoeling was maar logistiek meteen opgelost. Overste Vosters zette meteen een bus in en enkele vliegtuigen konden blijven staan tot na het weekend om met betere condities weer opgehaald te worden wat uiteindelijk ook allemaal goed is gekomen. Er is teveel om te vertellen maar met onderstaand filmpje en links naar foto's en verslagen krijgt u een meer dan goed idee wat voor een fantastische dag het is geweest en wij kunnen niet anders zeggen dat we ZEER verheugd zijn met zo'n positieve bijdrage van de luchtmachtbasis Woensdrecht en nog mooier: we hebben toezegging dat we dit enkele malen per jaar mogen doen op dezelfde manier dus daar zijn we druk mee bezig om dat in goede banen te leiden. Eén prachtig voorbeeld hebben we nu.

mini RB 081024 HOOGVLIEGERS01-thumb
mini RB 081024 HOOGVLIEGERS06-thumb
mini RB 081024 HOOGVLIEGERS08-thumb
mini DSC02253-thumb

Klik hier voor veel leuke en mooie foto's >>

En de rest van de verslagen:

De voorbereiding >> Dat kostte wat moeite maar met wat inspanning geen probleem
Verslag Patricia Reumer >> Algemeen Coördinator Stichting Hoogvliegers was aanwezig
Verslag Hoogvlieger Jan van Bale >> Hoogvliegertje met leuk verslag van hem evenals van ouders
Verslag Piloot & organisator Hans Bunt >> Bescheiden zoals hij is maar verdiend alle lof voor deze aktie
Verslag piloot Sebastiaan Wooning >> CEO Wooning Aviation, de ideale partner van de Stichting Hoogvliegers
Verslag piloot Joop Peek >> Vlieger voor Wooning Aviation die erg leuk schrijft

Met dank aan:

Hans Bunt, initiatiefnemer en organisator.

Wooning Aviation die echt altijd voor ons klaar staat zo ook in deze weer en niet te vergeten de piloten van Wooning Aviation.

Luchtmachtbasis Woensdrecht en dan met name de mensen werkzaam daar en deze kinderen een fantastische ervaring hebben bezorgd.

Seppe airport voor het niet in rekening brengen van landingsgelden (mooie sponsoring)

Restaurant 'de Cockpit' op Seppe die de kinderen een heerlijk menu'tje aanbood na afloop.

mini RB 081024 HOOGVLIEGERS13