Budel, de film is af!

18 september 2010
Budel was vandaag, 18 september 2010, voor de 2e keer het toneel van Hoogvliegertjes.

©Wouter de Haan

60 kinderen genoten een fantastische dag met maar één doel: zelf piloot worden en zijn deze dag! En dat is gelukt.

Dankzij de geweldige inzet van vliegclub de Kempen en een aantal vliegers die speciaal voor deze dag naar Budel zijn gekomen zijn alle kinderen Hoogvlieger geworden!

De eerste groep kinderen kwam rond de klok van 10 uur aan. 10 kinderen uit Nederweerd zijn opgehaald met onze eigen PH-BUS en kijk eens wie er ook aan boord zat? Ko, je zou bijna zeggen Ko-Bus maar het is toch echt Ko Piloot.

De ontvangst in het restaurant de cooockpit was wederom fantastisch. Koffie, cake en ranja stond klaar

budel08

Nadat de inschrijving gedaan was en de boardingpass in bezit gingen de eerste kinderen de lucht in. Wel even kijken of er genoeg brandstof in de vleugels zit natuurlijk

terwijl de kinderen die even moesten wachten ondertussen konden genieten van allerlei leuke dingen. Een springkussen is en blijft altijd een feest

budel01

Kinderen konden rijden in treintjes

budel02

De kinderen konden kleuren

budel11

De knuffelhonden waren er weer

budel03

En natuurlijk waren de alom bekende Hoogvliegers Trucks er weer om alle kinderen stoer mee te laten rijden in stoere vrachtwagens

budela

Wat ook bijzonder leuk was, was een karikatuur tekenaar die de mooiste en grappigste tekeningen maakte

budel10

Er liep een clown/acteur rond die erg grappige dingen deed en vooral stout was

budel07

En ook werden de kinderen die dat wilde weer mooi geschminked

budel09

Maar wat ook heel erg STOER was, was dat de Ronde Tafel 37 (die deze dag mogelijk gemaakt heeft)

budelb scannen0002

naast het feit dat zij de kinderen een goede begeleiding gaven, ook 3 hele stoere en vooral snelle porsches hadden geregeld waarmee de kinderen even echt gingen 'racen'. Wauw..

budel04

budel05

Al dat leuks maakt hongerig en restaurant de Cooockpit had voor een lunch gezorgd. Niet alleen voor de kinderen maar ook alle vrijwilligers genoten zichtbaar van het lekkers

budel06

Tegelijkertijd de lunch arriveerde de 2e groep kinderen die ook een hele leuke middag hebben genoten met al dit moois met als hoogtepunt natuurlijk: vlieguuuuuhhhhhhhh......

Kijk hier naar alle foto´s!

Onze dank gaat wederom uit naar Budel Kempen Airport die het voor ons bijzonder eenvoudig maken om daar een leuke dag te organiseren voor de kinderen.

Tot volgend jaar!!!