Wassenaar, De Film is af!

05 mei 2013

Hoogvliegersdag Wassenaar.

In samenwerking met Lions Wassenaar, Rotary ter Horst Wassenaar en Stichting Muilwijk Ooms organiseerde de Stichting Hoogvliegers een Helikopter dag vanaf het Blauw Zwart terrein in Wassenaar.

© Stichting Hoogvliegers,  Roger van Zaal

Jeroen, Esther en Frank deden hun uiterste best om 25 kinderen een dag te geven die niet voor iedereen is weggelegd.

Samen met hun familie genoten ze van een mooie zondag met als hoogtepunt een vlucht met een helikopter van Heli Holland.

5 Mei is Bevrijdingsdag, een dag die gevierd moet worden. Nou, dat kan je wel aan de Stichting Hoogvliegers overlaten.
De burgemeester Jan Hoekema kwam speciaal voor ons de Hoogvliegersdag openen.

Na de mooie woorden gingen de eerste Hoogvliegers de lucht in, langs het strand naar Scheveningen genieten met een hoofdletter G!

Terug op het Blauw Zwart terrein vlogen de Hoogvliegers gelijk door naar de Trucks en Specials om een ritje te maken met als belangrijkste persoon de Hoogvlieger.

En Wassenaar werd opgevrolijkt door een bonte stoet met voertuigen.

De lunch werd geserveerd in de kantine, even tot rust komen om vervolgens met mach 5 weer aan te vallen op de andere activiteiten.

Een dans sessie met onze dansgroep Move4U geeft altijd een glimlach op het gezicht van een Hoogvlieger.

Als je nog wat energie over had....kon je die kwijt op het springkussen van Duinrell....let wel dat is alleen voor de kinderen...en niet voor een clown!

Aan alles komt een einde, zo ook aan deze fantastisch Hoogvliegersdag in Wassenaar.
Aan de hand van moeders keren de Hoogvliegers weer huiswaarts.

Deze dag is mogelijk gemaakt door Stichting Muilwijk Ooms, Lions Wassenaar, Rotary ter Horst Wassenaar en vele Wassenaarse ondernemers! HEEL VEEL DANK!!!

Ook bedanken we Heli Holland en clown Soeth voor hun geweldige inzet!!!

En last but not least...

Dank je wel Stichting Hoogvliegers en alle vrijwilligers.

Een aantal foto's heb je al gezien, nog veel meer mooie foto's vind je in het fotoalbum

Wassenaar... tot volgend jaar!

© Foto's: Stichting Hoogvliegers - Marianne van de Ree & nustyR.