Seppe - De film is af!

24 augustus 2013

Wat heeft iedereen het naar zijn zin gehad op de Hoogvliegersdag op Seppe Airport. Daar zijn op zaterdag 24 augustus 2013 weer 49 Hoogvliegertjes bijgekomen!

© Stichting Hoogvliegers - Arnoud Raeven, René Hoogterp & Eli-Anne Lamers.

Een aantal kinderen zijn met trucks opgehaald bij de Wouwse Tol en met politie als begeleiding naar Seppe gebracht.

Voordat je gaat vliegen moet je natuurlijk wel eerst een boardingpas hebben :)

En dan de lucht in en zelf vliegen!

Er werd een mooie route gevlogen richting Willemstad, een stukje over het water, daarna via Zevenbergschenhoek en Etten-Leur weer terug naar Seppe.

Als je zelf gevlogen hebt dan verdien je natuurlijk ook een echt vliegbrevet. Die kan je mooi thuis aan de muur hangen!

Naast het vliegen was er nog veel meer te beleven... Zo kon je je gezicht mooi laten beschilderen met vrolijke hartjes

of jezelf helemaal verstoppen achter een masker :)

Er werden ook allemaal diertjes voor je gemaakt met balonnen. Zo lief je wilt ze gewoon een kusje geven.

Ook kon je je laten verbazen door de truukjes van de goochelaar

Al die activiteiten werden binnen gedaan in het Vliegend Museum van Seppe Airport.

Buiten was er ook nog van alles te beleven. Je kon meerijden met de trucks of met een paardentram!

Ook de brandweer was er. Leuk om zo'n brandweer auto eens van binnen te bekijken. Maar nog leuker: zelf brandjes blussen!!

En wat zijn wij trots op Noah, onze dappere Hoogvlieger. Truckie zorgt er wel voor dat hij veilig thuis komt.

Nou dat was weer heel wat waar de kinderen van genoten hebben. Dag Seppe Airport, bedankt en tot de volgende keer.

Bekijk nog heel veel meer foto's van deze geweldige dag in het fotoalbum.

Wil je als Hoogvlieger of ouder/verzorger laten weten wat je van deze dag vond? Laat dan iets weten in ons gastenboek! ;)