Ko Piloot - Middelburg

28 april 2011
28 april 2011 - Middelburg.

Een poosje geleden was ik voor de baas op stap naar Middelburg. Hij ging daar vertellen over de Hoogvliegers en natuurlijk moest ik mee. Je bent mascotte of je bent het niet.

Nou, waar ik toen terecht kwam ! Een heel groot oud gebouw, een abdij. Dat is een gebouw waar eigenlijk monniken wonen maar omdat er bijna geen monniken meer zijn worden er allerlei andere bijeenkomsten gehouden.

komiddelburg06

Ik had niet veel meer te doen dan aanwezig zijn en dus ben ik maar eens op zoek gegaan naar wat bijzondere dingen.

Eerst kwam ik in een hele grote hoge ruimte die vroeger als kerk werd gebruikt. En waarschijnlijk nog wel want er hing een geweldig orgel aan de muur en er stond er ook eentje op de grond.

komiddelburg10

Daar kon ik eens even naar de pijpen kijken.

komiddelburg11

Er op spelen durfde ik niet. Je weet nooit wat er gebeurt als je aan die knoppen komt.

Even verderop was ook een band aan het spelen en ik mocht de xylofoon proberen

komiddelburg04

en heb stiekem ook nog aan de knopjes gedraaid haha.

komiddelburg12

Ik kwam er ook nog een vriendje tegen.

komiddelburg05

En warempel, ik kwam er ook nog wat Hoogvliegersvrienden tegen waarvan ik meteen een echter KOkus kreeg!

komiddelburg07

Binnen stond ook nog een grote gong, die was de drummer zeker vergeten.

komiddelburg08

Lawaaai maakt zo’n ding joh!

komiddelburg09

In die kerk had ik het verder wel gezien. Verderop was meer te beleven. Op een tafel lagen allemaal naambadges en daar heb ik er een paar van omgewisseld.

komiddelburg02

Haha, ze zijn nóg aan het zoeken J Voor ze het in de gaten hadden was ik aan de koffie.

komiddelburg03

In de garderobe (wist je dat dat woord uit het Frans komt (garder = bewaren en robe = mantel) vond ik mijn nummer en daar moest ik natuurlijk even bij poseren.

komiddelburg13

Ik was moe geworden van het avontuur en vond buiten op het plein een bank in de zon. Daar heb ik heerlijk even uitgerust van dit geweldige avontuur.

komiddelburg01

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin