Ko Piloot - Lufthansa

04 mei 2011
4 mei 2011 - Lufthansa.

Hallo allemaal,

Meteen nog maar een avontuur bloggen dan maar, ik ben onlangs nl. mee geweest met Benjamin Sindram. Hij is Quality & Assurance (moeilijk woord maar is iets met veiligheid) bij de Stichting Hoogvliegers en vliegt voor z'n centjes bij Lufthanse. Wauw, leuk om daar ook eens te kijken.

Eén ding valt meteen op: ook Duitse stewardessen houden van knuffelen!!!

Kolufthansa3

Heerlijk!!

Kolufthansa4

Eerst eens even door de kist lopen, die ziet er anders uit dan wat ik tot nu toe gezien heb, wel heel netjes en schoon

Kolufthansa5

De keuken

Kolufthansa6

En nog 2 leuke stewardessen die ik hier tegen kom en graag met me op de foto willen

Kolufthansa7

Bij de uitgang kom ik nog een steward tegen, ook meteen maar even mee op de foto

Kolufthansa8

Maar dan is het tijd om te gaan en de kapitein kom me persoonlijk halen om me mee te nemen de cockpit in

Kolufthansa9

Ik geniet een hele leuke vlucht naar Cairo, was ik ook nog niet geweest volgens mij, ben de draad een beetje kwijt met al die vluchten....

Kolufthansa10

En op Cairo mag ik een rondje mee lopen met Benjamin die speciaal even met me in de motor gaat zitten voor een mooi plaatje!

Kolufthansa2

Dank je wel Benjamin, was een leuk avontuur!

Tot snel allemaal!!

Knuffels: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin