Ko Piloot - 1 jaar!

03 september 2011
4 september 2011 - Ko Piloot - 1 jaar!

Er is er een jarig! Hoera! Hoera!
Dat kun je wel zien dat ben IK!

jarig

Tjonge! 1 jaar alweer! Wat heb ik al veel mee gemaakt sinds ik vorig jaar als mascotte ben geintroduceerd!

Wie jarig is trakteert! Dat doe ik dus ook, en wel met de volgende leuke toevoeging aan mijn weblog.
Vanaf nu kun je zien waar ik allemaal ben geweest op een kaart! Als je heel ver inzoomt kun je zelf zien waar ik precies ben geweest!
Nieuwsgierig? Klik dan maar gauw op de kaart hieronder!

Waar neem jij mij mee naar toe? Ik ben nog lang niet overal geweest!

Als je mij een cadeau voor mijn verjaardag wil geven, ontvang ik dat graag in de vorm van een donatie op 6747.
Dan zorg ik dat een heleboel zieke kinderen geweldige vliegavonturen kunnen belven!

Groetjes van Ko!

Een van de Hoogvliegers stuurde mij deze foto's van dit mooie lego vliegtuig dat hij speciaal voor mijn verjaardag heeft gemaakt!
Ik ben er helemaal van in de wolken! WOW!

legoKo

Commandant Luchtstrijdkrachten, Luitenant-generaal Jac Jansen stuurde mij deze foto als felicitatie:

IMG00134-20110625-1635

Het Miko Koffieteam (die verzorgen de koffie & thee op de hoogvliegersdagen), feliciteerden mij ook:

Beste & lieve Ko Piloot,
Namens het gehele Miko koffieteam wensen wij jou een fijne verjaardag.
Wij hopen dat wij het heugelijke feit nog vele jaren met jou mogen vieren onder het genot van een lekker vers kopje Miko koffie.
Zoals uit de onderstaande foto blijkt, heb jij het wel naar je zin bij ons.
Lekker warm en gezellig op de koffiemachine!

miko

Lieve Ko, gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele dikke knuffel van Mandie & Esther Noorlander.

IMG 5659 IMG 5588

Wil je mij ook feliciteren met een mooie tekening, leuke boodschap, gekke foto, of met wat anders?
Stuur mij dan een mailtje kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl, dan plaats ik jouw felicitatie hier ook bij.

Je kunt mij natuurlijk ook feliciteren via Hyves, Facebook, LinkedIn & Twitter.

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!