Hoogvlieger worden

We vliegen met kinderen, het hele jaar door, en vanaf elk vliegveld in Nederland. Piloten, veelal beroepsvliegers, stellen hun vrije tijd, helikopter en vliegtuig daarvoor beschikbaar.

Als je hoogvlieger wilt worden dan gelden de volgende regels:
  1. je hebt nog niet eerder gevlogen met of dankzij Stichting Hoogvliegers (je bent al Hoogvlieger);
  2. je hebt een (chronische of terminale) ziekte of bent (verstandelijk of lichamelijk) gehandicapt én;
  3. je valt in leeftijdscategorie tussen 6 t/m 17 jaar.

Je kunt je bij ons aanmelden voor een vlucht, en daarmee accepteer je de de algemene voorwaarden (zie onderaan deze pagina).

Klik op onderstaande knop om je aan te melden!

BUTTON  hoogvlieger worden big

Na je aanmelding ontvang je een e-mail met instructies. Volg deze op en je aanvraag zit in het systeem. Wij nemen contact met je op.

Nadat je gevlogen hebt ontvangen we op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. graag een verslag met foto's. Zo kan iedereen op onze website lezen welk avontuur je hebt meegemaakt.

Voorwaarden: Stichting Hoogvliegers, of haar medewerkers / vrijwilligers, zijn niet aansprakelijk voor enige materiële dan wel persoonlijke schade direct of indirect het gevolg van door haar uitgevoerde activiteiten. Stichting Hoogvliegers treedt op als intermediair om kinderen te kunnen laten vliegen. De Stichting Hoogvliegers is daarom niet aansprakelijk en/of verantwoordelijk voor de uitvoering van de vlucht of andere activiteiten verbonden aan de vlucht. De vervoerder (pilot in command) heeft het recht om, op grond van vliegveiligheid*, passagiers te weigeren. Dit is een beslissing die door de vervoerder zal worden gemaakt; hierover is geen discussie mogelijk.
* Vliegveiligheid = de veiligheid en integriteit van de passagiers, bemanningsleden, vliegend materieel en personen en/of objecten, zowel in de lucht als op de grond.