We gaan weer vliegen!

02 juni 2021

Vanwege de Covid-19 lockdown werd er sinds 15 december 2020 tijdelijk niet meer gevlogen, maar er is goed nieuws!

Vanaf zaterdag 5 juni is het weer toegestaan om vluchten uit te voeren met meer dan 2 personen. Wij kunnen dus weer één ouder en één Hoogvlieger per vlucht meenemen. Vanwege de enorme wachtlijst kan het zijn dat een aantal Hoogvliegers wat langer moet wachten dan gehoopt, wij hopen op uw begrip. In verband met de nog geldende restricties organiseren wij (nog) geen grote Hoogvliegersdagen.

Wij organiseren op verschillende vliegvelden de komende maanden mini Hoogvliegersdagen. Daarbij zullen meerdere piloten op een datum meerdere vluchten uitvoeren.

Corona protocol
Wij vliegen volgens het General Aviation corona protocol. Alle piloten en families worden hiervan op de hoogte gesteld. Wij hopen op uw medewerking als u een vlucht met ons gaat maken.

Wij bedanken alle vrijwilligers alvast die zich weer gaan inzetten voor onze doelgroep!

Luchtballon
Ook onze luchtballon is weer operationeel vanaf 5 juni. Alle passagiers ontvangen van ons ballonbedrijf een bericht zodra zij aan de beurt zijn. Wil je meer informatie, mail naar luchtballon@stichtinghoogvliegers.nl

Vragen?
Heb je vragen als ouder? Stuur dan een e-mail dan naar kinderen@stichtinghoogvliegers.nl.