Onze sponsors / donateurs

De Stichting Hoogvliegers kan alleen bestaan dankzij de steun van velen. Wij zijn volledig afhankelijk van donaties en sponsoring en ontvangen geen subsidies. Het doel van de stichting blijft om elke ontvangen euro met een hoogvlieger de lucht in te laten gaan.

De Stichting Hoogvliegers is CBF gecertificeerd en geregistreerd bij het ANBI.

Stichting Hoogvliegers bedankt al haar donateurs, waaronder: Hoogvliet, Leaseweb, Stichting Hedesa en de Rabobank Pilotendesk:

hoogvliet.jpg

Algemeen directeur Hoogvliet:
"Hoogvliet heeft kinderen als één van de speerpunten van haar organisatie benoemd. Daarom dragen wij Stichting Hoogvliegers een bijzonder warm hart toe!"

Rabobank PilotendeskSupermarkt sponsor Stichting Hoogvliegers

Manager Rabobank Pilotendesk:
"Als Rabobank Pilotendesk kennen wij de wereld van verkeersvliegers. Stichting Hoogvliegers staat hier ook midden in en sluit op maatschappelijk gebied aan op de visie van de Rabobank. Daarom zijn wij trotse partner van Stichting Hoogvliegers."

Leaseweb sponsor Stichting Hoogvliegers

Stichting Hedesa heeft een website gemaakt voor Stichting Hoogvliegers

Stichting Hedesa:
Wij vinden het belangrijk om goede doelen te helpen die een mooie bijdrage leveren aan onze samenleving. Wij hebben de Stichting Hoogvliegers gesponsord door hun website, hun belangrijkste communicatiemiddel, en een webshop te ontwikkelen. Zo zorgen we ervoor dat Stichting Hoogvliegers al haar geld aan haar goede doel, de kinderen, kan besteden.

0103-logo-drukbedrijf-nlrgb.png
Drukbedrijf.nl verzorgt het drukwerk voor onze stichting. Hier zijn wij natuurlijk zeer blij mee!

luchtmachtlogo-hoogvliegers.jpg

hcm-mijdrecht.jpg