Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Nikki van der Velde zondag 20 november 2022 om 16:10 | Budel
Dank je wel Stichting Hoogvliegers!

Wat was het leuk! Op 12-11-'22 was het dan zover. Het weer werkte goed mee. Het was een prachtige ochtend op vliegveld Budel. Jos Buitelaar de piloot heette ons welkom. Na de uitleg en instructies, stapten we in het 1 motorisch vliegtuig. We vlogen over opa in Geldrop. Opa en oma in Gerwen. Daarna richting oma in Eindhoven. Nog even over het PSV Stadion. Nog even genieten van het prachtige uitzicht. We hebben enorm genoten. Onze hartelijke dank.

Met vriendelijke groeten
Suzan en Nikki

Peggy dinsdag 15 november 2022 om 23:05
Maandag 12 september mocht Nino meevliegen met Pascal Latten. Er was ook plek voor papa en mama. We vlogen van af Maastricht Aachen Airport boven ons eigen huis en boven Maastricht en Zuid Limburg. Het was een geweldige ervaring!
Hartelijke bedankt voor het faciliteren, Nino heeft een super leuke dag gehad!

Josha en Dunja dinsdag 8 november 2022 om 22:39
Beste Hoogvliegers en piloot Roel, in één woord geweldig. Josha vond het super leuk. We waren er stil van. En zo ken ik Josha niet. Hij was er echt van onder de indruk. Bij thuiskomst kwam hij er niet over uit gepraat. Dit was een onvergetelijk avontuur en wat is Roel een geweldige piloot. Hij legde alles goed uit en was heel vriendelijk.
Geweldig dat jullie dit organiseren. Dit zullen we nooit meer vergeten. Dankjewel voor alles.

Groetjes Josha en Dunja.

Florian Termaat zaterdag 29 oktober 2022 om 18:17 | Hoogeveen
Florian heeft een geweldige middag beleefd namens Stichting Hoogvliegers. Prachtig avontuur....zelf mogen vliegen, boven eigen dorp gevlogen en dit alles onder begeleiding van de fantastische piloot Erwin. Tot slot als herinnering een vliegbrevet, prachtige foto's, t-shirt en pet.
Iedereen die zich inzet voor deze stichting verdient een dikke pluim... TOPPERS!

kris smidts woensdag 26 oktober 2022 om 17:24 | Den Helder
Woensdag 19 Oktober 2022,mijn naam is kris en ik wil mijn verhaal delen over de hoogvliegers . We zaten met zijn vieren in de auto (mama, papa ,mijn oudere zus en ik ) mama en papa hadden een verassing voor ons , we wisten nog van niks, we vonden het super spannend ! maar we reden langs de Mcdonalds dat was best pijnlijk ,en toen reden we naar de airpoort ,mijn zus en ik dachten wat doen we hier , en voor dat ik het wist vlogen we boven texel !Het was geweldig uitzigd ! Het is zeker een aanrader . Groetjes kris .
jannie van Eijk zondag 23 oktober 2022 om 14:41 | Budel
De dag dat Ryan een hoogvlieger is. Deze ochtend worden we ontvangen door piloot Jos. Hij verteld over de vlucht, de voorbereiding, de regels die bij vliegen horen en hij laat zijn vliegbrevet zien. Hierna volgt een grondige controle aan het vliegtuig en controleert Ryan zijn diabetes. Alles is in orde, wij kunnen veilig de lucht in met piloot Jos en Ryan. We maken een mooie rondvlucht vanuit vliegveld Budel over voor ons bekende plekken. We kunnen via de koptelefoon met elkaar praten, maar zijn vooral stil van het mooie en indrukwekkende landschap wat te zien is vanuit de lucht. Het PSV stadion springt er duidelijk uit, waarna we na een mooie vlucht weer landen op Budel airport. Wat een ervaring, beleving en vooral zwevend gevoel van geluk en dankbaarheid houden wij hier aan over. Bedankt piloot Jos voor de veilige vlucht en alle interessante informatie hierover.