Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Familie Doets zondag 24 september 2017 om 14:00 | Rotterdam
Zaterdag 23 september was het dan eindelijk zover. Onze zoons Bob en Tom mochten gaan vliegen! Toen we aankwamen werden we ontvangen met lekkere broodjes en koffie. Er was een springkussen voor de kinderen en er stond een vrijwilliger van de marechaussee met zijn motor. Hier heeft onze zoon bob zich de hele tijd mee vermaakt. Bob is namelijk weg van motoren. Na een uurtje wachten mochten we kennismaken met de piloten en kregen we instructie.
Wat een aardige piloten! Toen het vliegtuig in en het was zulk mooi weer dat we een prachtig uitzicht hadden!
De kinderen werden hoogvlieger maar wij als ouders zaten te trouwen in het vliegtuig. Even alles vergeten en genieten van het moment! Nou dat is helemaal gelukt! Het was zeer de moeite waard. Wat hebben wij genoten zeg. We zitten steeds de filmpjes te bekijken, zo vol zijn we er nog van!
Eenmaal aan de grond nog een busrit gemaakt over de start- en landingsbaan waar Anita ons op een hele leuke manier uitleg gaf over van alles en nog wat over het vliegveld. En de brandweer gezien en natuurlijk alle lichtjes op de landingsbaan. Wat ons ontroerde was dat er zoveel vrijwilligers op de been waren om ons gezin een fantastische dag te bezorgen. Lieve mensen allemaal heel erg bedankt
Ruben maandag 18 september 2017 om 18:40 | Teuge
Gister heeft Ruben gevlogen vanuit Teuge. De een op een vlucht was geweldig. We mochten met zn drieen mee! Geweldig. Het was heel mooi te zien hoe alle aandacht naar Ruben ging. De piloot Bas speelde helemaal in op mijn zoon. Hij ging in op techniek en stapte over op gebaren als ondersteuning bij slecht horen van Ruben. Hij had bij het uitstappen een grote grijns op zijn gezicht. Dat zegt toch genoeg?! Heel erg bedankt!!
Josine Plas maandag 11 september 2017 om 17:28 | Teuge
Op 2 september jongstleden waren wij aan de beurt! Wat hebben we allemaal genoten en wat kan ons meisje glunderen zeg! Hoewel ze het vliegen best wel spannend vond, vond ze het achteraf wel heel erg stoer dat ze zo gevlogen heeft. Heel hartelijk bedankt voor alle mensen die deze dag zo speciaal heeft gemaakt....Enne...namens Aimée:"Hoe wisten ze nu dat poffertjes mijn lievelingseten was?"
Lorenzo maandag 4 september 2017 om 12:17
Mirte maandag 4 september 2017 om 12:11
Beste lezers,

Vandaag heeft Mirte 14 jaar ( autistisch) haar hoogvliegersdiploma in ontvangst mogen nemen op vliegveld Midden-Zeeland.

Mirte heeft een geweldige vlucht gehad en ik ( mama) mocht ook mee! Dit was een voorwaarde van Mirte om in het vliegtuigje plaats te nemen..

Bij aankomst hebben we eerst kennis gemaakt met de pilote van het vliegtuigje. Mirte kreeg een t-shirt, een pet en nog wat andere mooie verassingen. De pilote heeft Mirte uitgelegd hoe de vlucht in zijn werk zou gaan en mirte mocht zelf kiezen over welke plaatsen ze wilde vliegen.

We zijn over bekende plekken voor mirte gevlogen. Mirte mocht ook nog sturen maar dit durfde ze niet. Mirte heeft een fantastische middag gehad! Dank jullie wel!
Familie Goudbeek zaterdag 2 september 2017 om 20:08 | Teuge
Lieve Mensen
Dank jullie wel voor deze mooie bijzondere dag die we vandaag hebben gehad.
De persoonlijke leuke en lieve benadering naar Iris en ons toe was fantastisch. Iedereen bedankt