Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Sem zondag 16 juli 2017 om 17:24 | vliegveld midden zeeland
Het was een TOPdag van het begin tot het eind. Ontzettend leuk en vriendelijk ontvangen, een tasje met leuke spulletjes erin en een t-shirt gekregen. Sem en zijn broer en broertje (en mama) hebben overal van genoten. De grote vrachtauto's de porche's de terreinwagen de (amerikaanse)politie de ME enz.. en overal mocht je aanzitten op op zitten of in mee rijden, dat was gaaf! en er was een luchtkussen een clown een grote knuffelbeer er was een lekker broodje en drinken. Het toppunt was natuurlijk het vliegen, Sem vond het geweldig en ook zijn grote broer Mathijs (en Mama) hebben enorm genoten, wij hadden dan ook de beste piloot Oscar, we hebben nog boven ons huis gevlogen, dat was echt SUPER GEWELDIG!!! Het was echt een GEWELDIGE dag om nooit te vergeten!!! We willen daarom ook iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt bedanken, BEDANKT!!! Een grote knuffel van Sem en familie...
Wessel dinsdag 11 juli 2017 om 13:16 | hilversum
Wat hebben we een leuke dag gehad.
. Wessel was verrast dat ik op school kwam om hem te halen. Hij zei gelijk mama verassing. Ja mama had zeker een verassing voor hem. Eenmaal bij het vliegveld in Hilversum aangekomen, dacht hij dat we vliegtuigen gingen kijken. Maar eenmaal binnen bleek dat hij zelf mocht vliegen. Peter Bakker was onze piloot. Alles werd uitgelegd aan Wessel en hij kreeg een t shirt en een pet van de HOOGVLIEGERS. Op naar het vliegtuig. Daar alles controleren samen en Wessel mocht naast de piloot zitten. We gingen echt vliegen en Wessel mocht ook zelf sturen. Peter had geregeld dat er boven Vinkeveen mochten vliegen en we zijn 2 rondjes over ons huis gegaan. Mama wilde graag fotos van het huis maar dat is helaas.niet gelukt. Helemaal te gek vond hij het. En dan ook nog cirkels vliegen dat was helemaal Wessel zijn ding. Bij terugkomst kreeg hij nog allemaal kadootje en een heus diploma. Wat een superdag heeft hij gehad.
Bedankt voor alles. Dikke knuffel van Wessel
Thijmen dinsdag 11 juli 2017 om 10:52 | Hilversum
Wij willen jullie nog even bedanken voor de geweldige ervaring van Thijmen,het was echt heel leuk en bijzonder om zo mee te vliegen,dikke duim
Fam de Meij dinsdag 11 juli 2017 om 10:52 | Hilversum
Dank jullie wel voor deze fantastische dag, wat een enorm mooi gebaar.
Wij hebben genoten en deze dag is onvergetelijk geworden voor onze dochter.
Wat een pracht stichting geweldig!
Veel liefs Fam. de Meij
Erik van de Leemkolk maandag 10 juli 2017 om 08:25 | Hoogvliegersdag Midden-Zeeland 8 juli 2017
Wat een super initiatief, wat geven jullie deze kinderen een memorabele dag. Ook onze zoon Dion-Michel heeft, dank zij jullie een topdag gehad. Van begin tot eind een brede glimlach van oor tot oor, wat duidelijk op de foto's is te zien...bij alle kinderen. Ga zo door, mijn diepste respect voor Stichting Hoogvliegers en al hun vrijwilligers.
Gerhard Hazelhof zondag 9 juli 2017 om 12:51 | Zaltbommel
Wat een f a n t a s t i s c h e dag hebben jullie ons gisteren bezorgd. Onze zoon Lennard heeft zelf mogen vliegen, heel stoer voor een jongen van tien. Piloot Peter, piloot Fred en (juf) Maaike en alle anderen enorm bedankt voor een dag om nooit te vergeten. Als de kans zich nog eens voordoet... Lennard heeft de smaak te pakken!