Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Ray zaterdag 16 maart 2024 | Eindhoven
Wat een geweldige dag was het vandaag.
Van het begin mee in de konvooi rijden, met als hoogte punt natuurlijk vliegen en zelf piloot zijn.
Alle activiteiten die er op de grond waren, we stonden met onze mond vol tanden. Enorm dankbaar voor al het werk dat jullie verzetten en de kinderen zo een heerlijke dag bezorgen.

Enorm veel dank!

Ileana zaterdag 16 maart 2024
Wat een ontzettend mooie dag hebben wij gehad. De ontvangst, jullie collega's zijn super aardig, geduldig en fantastisch. Wij hebben genoten en onze dochter heeft veel gelachen en was blij was. Ik ben sprakeloos van hoe blij en dankbaar ik ben voor wat jullie voor ons hebben gedaan. God bless you all.

Nicole maandag 11 maart 2024 | Rotterdam
Veer had nog nooit gevlogen en dat was iets dat ze graag wilde. Stichting Hoogvliegers en piloot Rick hebben dit mogelijk gemaakt en haar een onvergetelijke dag bezorgd. Na wat spanning had ze aan de grond weer de grootste verhalen. We hebben genoten van deze bijzondere dag en onvergetelijke herinnering. Dank stichting hoogvliegers en met name Rick!
Benjamin maandag 18 december 2023
Op 28 november was het eindelijk zo ver. Mijn grote droom kwam uit. Ik mocht vliegen in een vliegtuig en ook echt sturen! Het was echt super gaaf. De piloot was ook heel aardig. Hij vertelde hoe alles werkt. We zijn ook over mijn eigen huis gevlogen.
Dank je wel Stichting Hoogvliegers voor deze geweldige dag!

Emmaly Pas vrijdag 1 december 2023 | Lelystad
Afgelopen November mocht ik met piloot DJango vliegen. er was ruimte over in het vliegtuig dus mijn zusje en vader mochten ook mee! Django heeft mij veel geleerd over het vliegtuig. ik mocht veel zelfstandig vliegen en zelfs twee keer landen! bedankt Hoogvliegers en Django voor deze fijne dag
Hella Snoek dinsdag 14 november 2023 | KLM
Vandaag is Oscar meegeweest met jullie in de KLM vlucht over Nederland.
Wat een fantastische dag. Oscar heeft de afgelopen weken de dagen afgeteld en enorm uitgekeken naar de deze dag en het was nog mooier dan hij zich had voorgesteld.
Ontzettend bedankt voor jullie inzet en het organiseren hiervan.

Met vriendelijke groeten,

Hella Snoek