Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Ronin en Jaron Burgersdijk dinsdag 19 november 2019 om 22:39 | Schiphol klm vlucht 737
Op 16 november was het zover we gingen vliegen. Alles was tot in de puntjes geregeld en iedereen was zo aardig. Allemaal vrolijke kinderen en de dag kon niet meer stuk.

We werden met de bus opgehaald bij de parkeergarage en door een leuke, grappige buschsuffeur naar vertrekhal 2 gebracht. Daar hadden we een uurtje de tijd om rond te lopen. Om half 2 moesten we ons weer melden. Toen we om die tijd door het poortje heen gingen kregen de jongens een tasje en een t shirt. Daarna mochten we inchecken aan de balie. De medewerkster was heel aardig en de jongens mochten haar helpen en mee kijken op haar monitor. Ze kregen nog een muts of petje en een armbandje en toen mochten we door de douane heen. Toen we aankwamen bij de gate stonden de stewadessen, de piloten en de stewards op ons te wachten. Ze hadden lekkere snoepjes en de jongens mochten allemaal vragen aan ze stellen. Ook mochten ze even een pilootpet op, dat was stoer. Bleuy de mascotte was er ook en iedereen was in een mega goede stemming. Na het maken van een groepsfoto gingen we aan boord. Spannend, nu gaat het gebeuren. We vlogen over de Efteling en Rotterdam heen en omdat we niet zo hoog vlogen konden we het heel goed zien. In het vliegtuig werden we ook nog verwend. We kregen iets te eten en te drinken en zelfs een miniatuur vliegtuig van de KLM. Terug op schiphol mochten we nog in de cockpit kijken en wat zitten daar een hoop knopjes zeg! We kregen als afsluiting nog een tasje met een pet, een keykoord, een sleutelhanger en een kaart erin. Jeetje wat een feestje zeg! Dit was een dag om nooit te vergeten. Jaron heeft zijn t shirt niet meer uit gedaan en de glimlachen zitten nog op hun gezichten. Alle vrijwilligers en sponsors heel erg bedankt. Het was super.
Groetjes Erik, Ilonka, Ronin en Jaron

Nicole van Hell dinsdag 29 oktober 2019 om 17:09 | Leeuwarden
Beste Hoogvliegers,

Vorige week mocht mijn zoon Hotse meevliegen met piloot Merijn. Die dag was hij even geen pechvogel, maar een geluksvogel die zijn grote aardse zorgen ontsteeg en de mooiste dag van zijn leven beleefde. Gelukkig en zorgeloos vloog hij door de lucht; vrij en blij.
Ik wil een ieder bedanken voor het mogelijk maken van deze vlucht en in het bijzonder piloot Merijn.

Nicole & Hotse
Kimberley Beijersbergen vrijdag 25 oktober 2019 om 18:25 | Hoogeveen
Vandaag was het dan zo ver, Jayden mocht vliegen met Stichting Hoogvliegers! Het contact met de piloot en Stichting Hoogvliegers was vooraf enorm fijn en we wisten continue waar we aan toe waren. De piloot, Johan Huizinga, was echt fantastisch! Hij nam alle tijd voor Jayden en nam hem in elk proces mee. Wij konden onze zoon zien genieten en eindelijk eens rustig naar onze jongen kijken hoe hij genoot. Geen stress, geen druk, maar hij liet Jayden zich enorm belangrijk voelen. Stralend van oor tot oor heeft hij over Wildlands kunnen vliegen en zijn eigen huis kunnen zien van bovenaf. Johan én Stichting Hoogvliegers, enorm bedankt voor deze geweldige ervaring, dit zullen wij nooit meer vergeten. En Johan, we willen jou in het speciaal bedanken hoe jij onze zoon zo goed aanvoelde en hem de dag van zijn leven bezorgde! Dankbaar!
Fam van Graffijland vrijdag 25 oktober 2019 om 16:56 | Lelystad
Bedankt voor de mooie vlucht die u mij gaf vandaag. Het was voor mij een hele ervaring ik vond het spannend maar ook heel erg leuk!

Grote knuffel van uw co pilootje Caitlynn

Petra maandag 23 september 2019 om 15:02 | Rotterdam
Mijn zoon wist dat hij een keer mee mocht maar nog niet wanneer, zaterdag 21 september jl. was het zover. Toen we aankwamen bij den Hartogh Logistics werden we hartelijk ontvangen door zowel personeel van den Hartogh als door de mensen van de stichting. Er stonden diverse broodjes, koek, frisdranken en koffie/thee, dit had ik echt niet verwacht. Later ging mijn zoon mee in een vrachtwagen om naar het vliegveld te gaan. Hij heeft hier zo van genoten! Daar aangekomen werden we weer vriendelijk ontvangen door zoveel lieve mensen. Mijn kinderen en man mochten mee, ik heb al eens gevlogen dus vond dit ook een leuke en uniek ervaring voor hun. Na de vlucht, waar ze dolenthousiast over waren, mocht mijn zoon weer in de vrachtwagen en werden we terug gebracht naar de plek waar we zijn begonnen en daar waren wederom verse broodjes, koek en drinken. Ze hebben van zowel de stichting als van den Hartogh een leuke tas met spulletjes erin gekregen. En ook een vliegbrevet van piloot Bjorn. Ik had zoveel niet verwacht! Wat een topdag! Zoveel lieve mensen die zo leuk met de kinderen omgaan en wij hebben er zelf ook veel van geleerd! Dit is een absolute aanrader! Wij zijn zo dankbaar voor zo'n geweldige mooie dag, dit vergeten wij nooit meer! Nogmaals heel erg bedankt en respect voor jullie allemaal!!

Nel Janssen zondag 22 september 2019 om 20:33 | Culemborg
Vandaag een superdag gehad. Mijn kleinzoon Noah (6 jaar) mocht samen met papa en broer Yannick, onder begeleiding van piloot Joren, een rondvlucht maken boven woonplaats Veenendaal, vanaf vliegveld Hilversum.
Wat een ervaring voor hem!
En wat is hij leuk ontvangen door de piloot, rondleiding gehad, alles uitgelegd, T-shirt en pet gekregen, hij was helemaal trots en blij.
Tot in de puntjes verzorgd dankzij jullie stichting.
Dank jullie voor een onvergetelijke dag voor mijn kleinzoon.