Gastenboek

Dit zijn alle reactie van mensen die mee hebben gedaan op een hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door links in het menu op bericht plaatsen te klikken.

Familie Snijders zondag 19 april 2015 om 12:32 | Eindhoven Airport
Gisteren genoten van een bijzondere en zeer gezellige dag met onze zoon Jord op Eindhoven Airport. Iedereen, met name piloot Wilfred, bedankt voor de goede organisatie, gastvrije ontvangst en bijzondere ervaring. Jord heeft samen met zijn zus erg genoten van de gave vlucht en het zelf mogen besturen van het vliegtuig. Ze zijn beide een onvergetelijke ervaring rijker. Super dat ook brussen mee mogen. Geweldig dat dit mogelijk wordt gemaakt door stichting Hoogvliegers, alle vrijwilligers en donateurs. BEDANKT.
Myranda van Oostveen maandag 13 april 2015 om 21:06 | Lelystad
Graag wil ik op deze manier alle piloten, vrijwilligers en donateurs bedanken voor de onvergetelijke dag die wij afgelopen zaterdag hebben mogen meemaken in Lelystad. Onze dochter maar ook zeker wij hebben volop genoten van alles. Maar natuurlijk het allermeeste van het vliegen. Dat Sterre Lynn zelf het vliegtuig mocht besturen was een ultieme belevenis. Een zeer goed georganiseerde dag, dikke pluim voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!
Fam Weerstand maandag 13 april 2015 om 12:09 | Lelystad
Dag allemaal, Namens onze 2 zonen: alle vrijwilligers héél hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke dag! Niet alleen de 2 jongens hebben een geweldige dag gehad trouwens, maar wij allemaal waren er echt een dagje tussenuit! Nogmaals onze oprechte dank aan iedereen.
Ronald Marcelis zondag 12 april 2015 om 18:38 | Lelystad, 11 april 2015
Gisteren met het gezin een echt onvergetelijke dag gehad, onze zoon is voor 1 dag piloot, trucker, brandweerman en politieagent geweest, ook nog op de foto met een echte astronaut, lekker eten en drinken, kortom, het was geweldig!! Alle vrijwilligers en sponsoren hartelijk bedankt!!
Groeten, ook namens Levi.
A Venderbos zondag 12 april 2015 om 13:16 | Lelystad
Namens mn dochter jorina wil ik jullie bedanken voor de fantastische dag die we gisteren gehad hebben in Lelystad. Het was een super dag .Ze heeft er van genoten en wij uiteraard ook!
Super bedankt!
Mariët Middelkamp zondag 12 april 2015 om 10:38 | Lelystad
Namens zorgboerderij The Ranch uit Lemelerveld willen wij jullie bedanken voor een onvergetelijke dag. De kids hebben een leuke dag gehad