Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Brian Moman vrijdag 20 april 2018 om 22:20 | Hoogeveen
Hele leuke dag gehad . Eerst in de brandweer auto en toen op t vliegveld. Veel leuke dingen gedaan
Uitschieter was natuurlijk vliegen
Samen met piloot Jelle hele mooie snelle rondvlucht gemaakt. Wou eerst niet vliegen maar vliegtuig was makkelijk te besturen en op t laatst nog een heel spectaculair bochtje gemaakt .
Stichting hoogvliegers . En Jelle bedankt .
Liane Leijssenaar zondag 15 april 2018 om 13:04 | Hoogeveen
Onze zoon Tygo heeft gisteren genoten van de hoogvliegersdag in Hoogeveen. Het vliegen en rijden in de vrachtwagen waren erg leuk en de stormtroopers waren zoals hij het zegt vet. Iedereen heel erg bedankt voor deze dag. Kan niet wachten tot dat de foto's online staan. Mvg. Liane, Jan en Tygo
Lisette Talens zondag 15 april 2018 om 12:19 | Hoogeveen
Wat was het een geweldige dag gisteren zaterdag 14 april 2018. Lisette heeft zo genoten. Wat zijn jullie een geweldige stichting. Lisette zei tegen mij mama ikke blij. Nou daar smelt je van. Nogmaals heel erg bedankt voor de onvergetelijke dag. Jullie hebben onze dochter super blij gemaakt. Even een dag zonder zorgen en lekker blij mogen zijn. Heel dankbaar zijn wij.
miranda jager (ook namens Lyam en Aiden) maandag 2 april 2018 om 12:08 | Lelystad
Waar zal ik beginnen te omschrijven wat een fantastische ervaring dit was voor Lyam, z'n broertje Aiden en mama... De stralende lach van Lyam, de warme communicatie tussen hem en de piloot, Aiden die zich in het begin aan me vastklampte maar een kwartier later de ervaring al omschreef als mega-cool, Lyam die als een volleerd piloot om zich heen keek toen hij het vliegtuig zelf mocht besturen, moests schaterlachen toen wij aangaven wel wat misselijk te worden als hij snel stuurde, hoe hij alleen maar kon lachen en ja kon zeggen omdat hij zo genoot.... Als ik een beeld zou kunnen toevoegen aan dit bericht dan zou een foto van een stralende Lyam genoeg zeggen, zoveel meer dan ik in woorden kan vatten.
Heel erg bedankt voor deze prachtige ervaring. Dankzij jullie kunnen kinderen met een beperking echt even hun beperking vergeten.
In het bijzonder bedankt voor onze piloot Merijn, met wie Lyam direct een klik had. Hij las ook de woorden die Lyam niet uitsprak, nam uitgebreid de tijd voor hem en Lyam voelde zich daardoor begrepen en superstoer!
Jelte en Merijn vrijdag 30 maart 2018 om 01:10 | Eindhoven
Wat hebben Jelte en Merijn een fantastische dag gehad afgelopen zaterdag! Ze hebben ontzettend genoten van hun vlucht, het was hun luchtdoop, dus extra spannend. Maar dat was niet alles, de hele dag was één groot feest: in een vrachtwagen naar Eindhoven rijden, op de politiemotor zitten en dan gas geven, in een lesauto rijden, in de Hercules kijken, spelletjes doen en ga zo maar door. Ook voor ons, opa en oma en papa en mama was het een leuke dag. Het is genieten als je ziet hoeveel plezier de kinderen hebben. Heel, heel veel dank aan alle lieve vrijwilligers die hieraan meegewerkt hebben. De kinderen en hun begeleiders hebben dank zij jullie een superdag gehad!!!
Anke Neggers en Yuri maandag 26 maart 2018 om 11:01 | Eindhoven
Namens Yuri maar ook zeker namens ons willen wij jullie bedanken voor de ontzettend leuke dag die wij zaterdag gehad hebben in Eindhoven tijdens de hoogvliegersdag.