Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Cindy van der Aa vrijdag 26 juli 2024
Wat hebben we genoten!! Jelle had een grote wens...en dat was ooit vliegen... Dankzij Stichting Hoogvliegers hebben wij dit kunnen doen..

Met een brede glimlach kwamen we op het vliegveld, waar Simon de piloot stond..wat een lieve rustige man..meteen voelde Jelle een klik met hem. Na een auto ritje in de stoere auto van Simon kwamen we bij het vliegtuig. En ook daar kwam de glimlach van Jelle weer.. Heel spannend vond Jelle het, maar wat had hij er zin in.

Na alle uitleg en het controleren van het vliegtuig konden we de lucht in. Mama Marijke voorin en mama Cindy met Jelle achterin...

Wat was dit mooi! En wat hebben wij genoten..Jelle vond het wel heel spannend...

Maar ondanks dat heeft Jelle een super dag gehad en praat hij nog steeds over piloot Simon!

Stichting Hoogvliegers en Piloot Simon.. dank je wel voor deze geweldige ervaring!

Liefs van ons..

Ilse vrijdag 19 juli 2024 | Teuge
Wauw, wat een onvergetelijke dag. Op de 6e verjaardag van onze dochter mocht zij voor het eerst gaan vliegen. Ook haar jongere zusje mocht mee, wat een feest!
We hebben enorm genoten. De glimlachjes en de twinkel in de oogjes die ze kregen toen we de lucht in gingen maakte mij als moeder emotioneel. Het zien genieten van je kinderen is toch wel één van de mooiste dingen om te zien. Piloot Bob heeft echt de tijd voor ons genomen en was zeer vriendelijk en geduldig. Ook vanuit de stichting kwam Coos nog bij ons kijken. Coos bleef samen met mijn man en oma op de grond en kon goed laten zien waar wij vlogen. Super leuk! Tijdens de vlucht hebben we ook gelachen om onze dochter (ASS): "piloot Bob, je kan niet door een regenwolk vliegen, want als het vliegtuig nat wordt dan moet je koprollen maken om hem droog te maken en dat doe ik liever niet" ;) Bob ging hier goed mee om en gaf ons allen een fijn, gemoedelijk en veilig gevoel.

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor dit prachtige initiatief! Ik gun ieder kind deze onvergetelijke ervaring.

Ineke Dekker zondag 23 juni 2024
Goedemorgen, gisteravond zag ik jullie ballon boven Vriezenveen.. behoorlijk laag..mooi om te zien en horen, het geluid vd brander..

Succes met de stichting.

Vriendelijke groet Ineke Dekker

Pe Wesselink donderdag 20 juni 2024 | Vliegveld Twente
Piloot Arjan Bedankt! die ons namens Stichting Hoogvliegers, meenam in zijn uber schattige rood witte vliegtuigje over Borne, waar opa en oma stonden te zwaaien naar ons.
Over Hengelo en Enschede het fcTwente stadion toen om een regenbui heen, weer terug op de grond.
Marlin mocht zelf een stukje vliegen dit deed ze heel goed, mama is niet misselijk geworden.
We hadden er fantastisch vliegweer bij en we konden zover zien van Uelsen Duitsland tot aan de Holterberg zo mooi helder uitzicht.
Piloot Arjan legde van te voren alles uit en in het vliegtuig gingen we een checklist langs.
Toen communiceren over de radio met Harry van de toren ( is in het echt een klein oranje gebouwtje) en de lucht in… het half uur was zo voorbij.
Wat heeft Marlin genoten van deze unieke ervaring.
VET COOL en een brede glimlach de gehele vlucht.
Een diploma, een tshirt en een pet rijker.
Sabrina Jonkman donderdag 13 juni 2024 | Groningen Airport Eelde
Vol spanning met ouders en broertje op tijd op pad naar het verzamelpunt, hotel van der Valk.

Hoe geweldig was daar alles al geregeld. Gratis drinken en wat lekkers er bij.
Na een welkomstwoord opzoek naar een mooie scania vrachtwagen voor de colonne naar het vliegveld.

Een geweldige rit verder, aangekomen bij het vliegveld.

Na ons te hebben aangemeld, was er al gelijk een piloot beschikbaar om Florian en zijn vader mee te nemen!
De spanning steeg....
Maar wat een coole kikker is Florian zeg! De piloot hoefde alleen maar het opstijgen en het landen te doen, Florian heeft de rest van de vlucht gevlogen.
Nog even auto's gespot bij het vliegen over de TT baan, en toen weer retour richting landingsbaan. Uiteraard was de vlucht eigenlijk te kort, maar dat was snel vergeten, want er was nog zoveel meer te doen!

Ohja, ook nog even snel een broodje en wat drinken. Ook daar was aan gedacht!
De verkeerstoren hebben we ook nog mogen bekijken, wat een uitzicht!
Als afsluiter nog een lekker patatje en een ijsje.

Dit was een dag om nooit meer te vergeten! Wij willen dan ook iedereen die hier aan mee heeft gewerkt, heel erg bedanken!!

Mark Daniëls maandag 10 juni 2024
Zondag 2 juni 2024 is onze zoon Owen meegegaan met een vlucht met Gerson vanaf vliegveld Hilversum.

Wat was dat een super ervaring en wat vond Owen het leuk. Gerson nam hem helemaal mee in de vlucht. Eerst de controles, toen uitleg over het taxien en het opstijgen. Eenmaal in de lucht een prachtig uitzicht en naar Utrecht en weer terug. Owen mocht ook nog “helemaal zelf” vliegen. Wat voelde hij zich stoer. Gerson is echt een geweldige piloot geweest. Alles werd duidelijk uitgelegd en hij was echt heel goed met de kleine man.

Echt super gaaf dat dit bestaat en zo geregeld is. Bijgevoegd nog enkele foto’s.