Gastenboek

Dit zijn alle reactie van mensen die mee hebben gedaan op een hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door links in het menu op bericht plaatsen te klikken.

Maurice hazenberg zondag 23 augustus 2015 om 16:47 | Seppe
Op 16 augustus was het dan zover. ik mocht met de stichting Hoogvliegers vanaf Breda Airport ( Seppe) gaan vliegen. Om 15:00 uur ontmoette ik de piloot, freek ik mocht van hem de co piloot zijn. We hebben alles doorgenomen en toen gingen we naar het vliegtuig toe. De ph-lag. Wat een supermooi vliegtuig. Na samen alle checklists doorgenomen te hebben ging het dan eidelijk gebeuren. Om 16:00 stegen we op. Wat een supermooie belevenis.freek legde alles goed uit en was erg aardig. Ik mocht zelfs een heel stuk zelf vliegen. Gaaf he! We vlogen over ons dorp en zagen ons huis. Wat een uitzicht. Ik vond het prachtig. Na 45 minuten waren we weer terug op seppe. Het had van mij nog veel langer mogen duren. Dit was echt de mooiste dag van mijn leven. Ik wil de stichting hoogvliegers graag enorm bedanken voor deze geweldige ervaring en in het bijzonder mijn ''super'' captain freek dankjewel dat ik je co piloot mocht zijn. Ik vond je geweldig. In de auto terug naar huis was ik er helemaal stil van. Dat ik dit mee heb mogen maken.
Marja van der Zwan zaterdag 22 augustus 2015 om 11:37 | Assen
Op 26 juli mocht onze pleegdochter Bonny tijdens Truckstar in Assen met de helikopter mee. Wat een geweldige ervaring was dat zeg! Bonny heeft enorm genoten en iedereen van Stichting Hoogvliegers was zo aardig en behulpzaam. Dit was echt een ervaring die niet alleen Bonny, maar ook wij (haar pleegouders) nooit meer vergeten. Iedereen van Stichting Hoogvliegers BEDANKT!!!!!
R.Liefhebber zondag 9 augustus 2015 om 13:35 | Vliegveld seppe
Vandaag 9 augustus heeft onze kleinzoon zijn eerste tochtje in een vliegtuig gemaakt. Ondanks dat het een kort rondje was omdat hij de bochten griezelig vond heeft hij toch genoten en was hij na afloop heel trots dat hij het had gedurfd. Wij waren ook heel trots op hem en danken hierbij de stichting dat zij dit mogelijk hebben gemaakt en de piloot voor zijn voortreffelijke begeleiding.
Piet Nouwens zaterdag 1 augustus 2015 om 18:29 | Eindhoven
Vandaag 1 augustus heeft Stijn mogen vliegen met Stichting Hoogvliegers.Dit super initiatief heeft er voor gezorgd dat Stijn een geweldige middag heeft gehad die hij niet snel zal vergeten.
Zelf mogen vliegen boven de Efteling is zo mooi dat hij er stil van werd.
Nu is hij enthousiast en loopt rond met een pet en t-shirt van Stichting Hoogvliegers. Bij deze wil ik iedereen bedanken van Hoogvliegers en ook piloot Wilfred bedankt voor de geweldige vlucht.

Gr Stijn
Heidy smeltekop zondag 26 juli 2015 om 21:43 | Assen
Een heerlijk goed verzorgde dag hebben wij gehad in Assen.
We kwamen binnen als VIP en zo voelden we ons de rest van de dag ook. Met een limousine werden we naar de helikopter gebracht en ieder van ons mocht mee in de heli. Daron, waar het allemaal om ging, vond alles nogal spannend vooral ook door het lawaai van de de heli. Het vliegen vond ie leuk. Daarna mocht ie ook nog mee in een truck. En vervolgens werden we met de limousine terug gebracht naar de trailer van stichting de Hoogvliegers. Daar wachten broodjes, drinken en snoep op ons. Daron moest even bijkomen van alle indrukken maar heeft een super leuke dag gehad. Complimenten voor de organisatie het was TOP! Bedankt stichting Hoogvliegers!
Sietse Zandberg zondag 19 juli 2015 om 22:21
18 juli mocht onze zoon Sietse vliegen samen met ons (de ouders) en de piloot tjerk.
's Morgens om 7 uur werd Sietse verrast door de vrachtwagen chauffeur Siebe Rooks uit Gorredijk.
Hij haalde ons op en nam ons mee naar het vliegveld in drachten. Wat vond Sietse het geweldig in de vrachtwagen hij genoot er zo van. Om een uur of 8 waren wij in drachten en even later kwam Tjerk en zijn dochter Jessica er ook aan rijden.
Sietse heeft eerst even de koptelefoon op gehad dat hij daar al aan kon wennen.
om 9 uur zaten wij in het vliegtuig.

Wij vonden het erg spannend wat sietse er van zou vinden en of hij wel wou.
Sietse schrok in het begin even omdat het geluid in de koptelefoon wat hard was, maar gelukkig ging dat goed.
sietse vond het erg leuk dat wij in de lucht waren hij keek even naar tjerk wat hij allemaal deed en toen weer naar buiten.
Sietse genoot zo van het vliegen dat kon je wel aan hem zien.
Wij zijn super blij dat sietse er zo van genoten heeft, hij heeft een super leuke ochtend gehad.
Wij als ouders ook wel maar het gaat allemaal om ons zoontje daar doen wij het voor.
Bedankt voor deze ochtend en voor die dag in Leeuwarden, dat was echt super.
wat super allemaal wat jullie voor die kinderen doen toppers zijn jullie.
Sietse heeft zijn diploma in een lijstje op zijn slaapkamer hangen.

Groetjes van Tjeerd, Greetje en Sietse Zandberg