Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

dean zaterdag 23 april 2016 om 10:57 | beek
16-04-2016 op naar vliegveld beek.
Een beetje gespannen gaan we deze dag in omdat dean niet helemaal fit was maar Wauw, wat een top dag.
Super gaaf wat deze mensen allemaal doen voor de kinderen.
Even letterlijk het ziek zijn vergeten en samen genieten.
Dankjewel dat we erbij mochten zijn.
En aan alle mensen die dit gerealiseerd hebben ,mega bedankt voor de mooie glimlachen die jullie op de gezichten van onze kinderen hebben doen verschijnen.
Groetjes vanuit elsloo
Cas woensdag 20 april 2016 om 22:37 | Beek/Maastricht
Afgelopen zaterdag mocht Cas naar de hoogvliegersdag in Beek. Hij vond het erg spannend. Dit was namelijk de eerste keer dat hij in een vliegtuig ging. Toen we daar aan kwamen kon hij al snel inchecken.
Helemaal top dat de kids niet lang hoeven te wachten. Nu ging het dan echt gebeuren. Hij vond het echt super gaaf, het instappen,stijgen,sturen,kijken,de wind,het AZM alleen nu een keer van boven gezien en niet van binnen, de Tour fietsers,de zwembaden de kleine vrachtwagens enz enz en natuurlijk weer het landen.
Wat heeft Cas genoten deze dag, niet alleen het vliegen maar ook op de stoere motor met zijn broer Tygo die trouwens ook mee mocht in het vliegtuig,met de vrachtwagen over de start baan.
Alles wat Cas deze dag heeft gedaan en gezien zal hij niet vergeten,en wij natuurlijk ook niet. Het was super netjes verzorgd!
Stichting hoogvliegers HARTELIJK BEDANKT.
Cas,Tygo Chantal en Twan Baltissen
Overloon
N-Joy 4 kidz maandag 18 april 2016 om 15:52 | Sittard
Lieve Hoogvliegers en alle betrokkenen,

wat hebben onze kidz een TOPDAG gehad afgelopen zaterdag! En niet alleen de kinderen, ook de papa's, mama's, brusjes en begeleiders. Onwijs bedankt voor deze onvergetelijke dag! Ook een big thank you voor de chauffeurs die ons naar het vliegveld hebben begeleidt. SUPER!
Groetjes namens iedereen van N-Joy 4 kidz
petrie vorstenbosch zondag 17 april 2016 om 18:16 | beek/maastricht
afgelopen zaterdag een meer dan geweldige dag gehad met ons gezin op Beek
daan heeft volop genoten van alles,,,het vliegen (met grote dank aan piloot Hermann )meerijden op de vrachtwagen met Danny en rijden op de blauwe trike...he was super
grote dank aan alle vrijwilligers van dit leuke evenement...het was fantastisch georganiseerd allemaal!!!!!
Ernst Bürer zondag 17 april 2016 om 11:19 | Maastricht-Aachen Airport
Het was een geweldige dag. De organisatie, de betrokkenheid van de mensen, de sfeer, de activiteiten, natje/droogje, en met name het vliegen uiteraard, het was top. Luke heeft genoten en ik ook.
Amanda zondag 17 april 2016 om 09:38
Eindelijk! Na lang wachten mocht Len afgelopen zaterdag vliegen op Beek. We mochten ons al vroeg melden en Len mocht als eerste vliegen, wat een geluk! Het was fantastisch! ! Een onvergetelijke dag. Wat een top organisatie en geweldige vrijwilligers. Niet alleen het vliegen, ook alles eromheen is super geregeld. Dankjewel voor deze onvergetelijke ervaring.