Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Abbey Morsink-Gieske vrijdag 23 september 2016 om 14:16 | Hilversum
Keije en Teijn zijn weer een geweldige ervaring rijker en wij een mooi verslag van het avontuur; Keije en Teijn op TV!! Stichting Hoogvliegers en alle vrijwilligers, wat super georganiseerd allemaal. Indrukwekkend. DANK!!!
Nick en Sabrina maandag 19 september 2016 om 17:51 | Hilversum
Wat was het een bijzondere dag. Onze hoogvlieger ontpopte van een verlegen mannetje tot een echte stoere piloot!! Wat was het geweldig. Niet alleen hij, maar ook wij hebben ontzettend genoten van deze dag.
Wij willen alle medewerker/vrijwilligers bedanken voor deze fantastische dag!
Kris Baken en Peter Bakker ontzettend bedankt voor de uitnodiging!!
En natuurlijk niet te vergeten onze piloot Rik, heel erg bedankt voor deze gave ervaring!!

Groetjes Nick en Sabrina
Anneke Terpstra zaterdag 17 september 2016 om 14:32 | Dieren
Wat hebben we genoten van de fantastische vlucht met Frank vanaf Teuge. Joël straalde van oor tot oor gedurende de hele ochtend. Het klikte meteen fijn, mede door het enorme enthousiasme van Frank. We hadden het weer mee, en kregen ook nog twee ' touch and go's' kado. Mooi gevoel is dat! Wat vooral ook leuk was dat Frank alles uitlegde tav het vliegtuig. Joël zoog het allemaal op als een spons. Bedankt Frank en stichting Hoogvliegers!
Matthanja en Joëla woensdag 14 september 2016 om 20:58 | Assen
Beste mensen, wat hebben de kinderen genoten, wat zijn we dankbaar met deze ervaring. In een periode waarin het voor beide kinderen heel pittig is is dit een waardevolle herinnering. De foto's zijn mooi geworden.
Ons mannetje is zo blij met het nieuwe voiegtuig wat vandaag is binnengekomen! Super bedankt... Ga zo door voor vele anderen!
FamilieFaber dinsdag 6 september 2016 om 22:42 | Drachten
Wat een top dag heeft onze dochter Froukje ( en wij) gehad bij de hoogvliegersdag op 3 september in Drachten! Geweldig hoeveel vrijwilligers zich inzetten voor deze dagen. Froukje werd ook nog gevolgd door Omrop Fryslan dus op 13 september in het programma Tsjek kunnen wij nog eens nagenieten van deze top dag.
Margo Tromp zondag 4 september 2016 om 14:44 | Sexbierum
Wij hebben ontzettend genoten van de hoogvliegers dag in Drachten. Hoogtepunt was natuurlijk de vlucht waarbij zelf gevlogen mocht worden! Alles was aanwezig om er een zeer geslaagde dag van te maken, vriendelijke vrijwilligers, eten en drinken, trucks, vermaak, etc. Hartelijk dank voor alles, wij zullen hier nog vaak aan terugdenken!