Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

wilma van drunen dinsdag 26 juli 2016 om 21:33 | middelburg
Beste allen die betrokken zijn bij deze stichting.
Bij deze willen we jullie allen bedanken voor deze fantastische dag. Daan heeft de dag van zijn leven gehad. Alle het geluk spat van de foto's en film af! Vele kinderen hebben veel baad bij dolfijn therapie, voor Daan is dit therapie. Hij wordt er heel rustig van kan zich concentreren en kan volop communiceren, prachtig om dit te zien aan Daan. Daan zal dit niet snel vergeten. Ook de organisatie erom heen mijn complimenten. Daan slaapt nooit in de auto, maar nu duurde dit geen 10 min en heeft heel de terug weg naar tilburg geslapen, dit geeft maar aan hoe ontspannen daan wordt van het vliegen.
Nogmaals willen we iedereen via deze weg bedanken voor deze mooie herinnering! Gr van Daan en fam incl zijn grote held opa jan die ook mee mocht vliegen.
cc ouwerkerk maandag 18 juli 2016 om 08:00 | lelystad
nu weet ik wat ik wil worden Piloot (haha)

Groeten
Fam Ouwerkerk
Tanisha zaterdag 16 juli 2016 om 21:25 | Midden Zeeland
Ik wil iedereen bedanken die mij een fantastische dag hebben bezorgd!!
Wat een super dag heb ik gehad. Het vliegen, het meerijden met de truck van Fred, de brandweer, de marechaussee, etc. etc. met als slot ook nog in een echte Porsche gereden!
Sem zaterdag 16 juli 2016 om 18:41 | Midden Zeeland
Hallo ..vandaag bij de hoogvliegersdag midden zeeland geweest ..wat was het leuk ...een pet bij binnenkomst en er was een clown ...gevlogen,rit met een vrachtauto ,het was zo leuk ! Ik heb genoten en mama en Peter ook ! Bedankt ! Groetjes sem
Gerwina en Stefan zaterdag 16 juli 2016 om 15:16 | Midden zeeland
We zijn weer een ervaring rijker , we hebben erg genoten van onze rondvlucht met Oscar boven walcheren! Stefan heeft zelf een heel stuk gevlogen en genoot met volle teugen .
Daarnaast heeft Stefan nog een rondje gereden in een snelle wagen , en niet te vergeten een speciaal rondje met Frank in de vrachtwagen .
Tussen het rijden door nog gekeken bij alle andere bezienswaardigheden .
Al met al petje af voor de organisatie en iedereen die hieraan meewerkt !!
Tjesko en Jara donderdag 23 juni 2016 om 22:54 | Lelystad
Wat was het super! Samen met opa en oma zijn we naar Lelystad gereden daar hebben wel piloot Jurrien ontmoet. Het was een groot feest.
Tjesko en Jara kregen kadootjes en samen met Jurrien gingen we met zijn 4en naar het vliegtuigje om te vliegen. Tjesko mocht zelf even vliegen, het leek wel even op een achtbaan. Wat een feest. Vlucht twee mocht Jara vliegen met opa achterin, zo stoer !
Bedankt stichting Hoogvliegers en Jurrien we hebben allemaal genoten ! In slaap vallen na al deze opwinding was wel een opgaaf maar deze ervaring neemt niemand ons meer af !