Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Belinda Raaijmakers dinsdag 4 juni 2019 om 16:21 | Beek/Maastricht
Bedankt voor de super leuke dag. Top dat jullie dit organiseren en dit mogelijk maken voor kinderen met een beperking. Piloot Bjorn, bedankt voor de mooie vlucht en het geruststellen van Mams :)
Ray Werts maandag 3 juni 2019 om 12:09 | Beek / Maastricht
Ik wil alle vrijwilligers en andere die deze dag mogelijk hebben gemaakt, bedanken!!! Jullie hebben er voor gezorgd dat mijn zoon Arne Werts een onvergetelijke dag gehad heeft. Ik ben dit jullie zeer dankbaar!

Bedankt van Ray, jantien, de zusjes Elin en Maren, het broertje Tijme maar bovenal van Arne
Romy en Sam maandag 3 juni 2019 om 09:04 | Beek
Op zondag 26 mei 2018 mocht Sam voor 1 dag piloot zijn dankzij stichting Hoogvliegers. Lang heeft hij zich verheugd op deze bijzondere dag. Samen met piloot Renee Claessen heeft hij mogen vliegen. En zelfs een moment alleen mogen vliegen. Ook was de piloot zo vriendelijk om over ons huis te vliegen. Sam heeft er een mooie herinnering bij dankzij Stichting Hoogvliegers. Bedankt!
Kirsten Schijns zaterdag 1 juni 2019 om 19:55 | Beek
Wat een fantastische dag hebben wij gehad vandaag ! Onze zoon heeft genoten !
Alles was top georganiseerd ! En wat een vele vrijwilligers !
Allemaal onzetttend bedankt vooral Piloot Jeroen van Duivenbode !!
Esther Leblanc zaterdag 1 juni 2019 om 16:43 | Beek Limburg
Namens Sjaak en mij een speciaal woord van dank aan piloot Arjan uit Rotterdam die ons vandaag een super ervaring heeft gegeven. Als gezin bedanken we de stichting Hoogvliegers voor de fantastische organisatie en goede zorgen. Prachtig om te zien met hoeveel plezier het team ervoor wil zorgen dat de kinderen en hun familie een onvergetelijke dag hebben. Voor ons is dit gelukt, een dikke pluim. Ga vooral zo door, dankjulliewel
Ella Dijk woensdag 29 mei 2019 om 20:23 | Groningen
Graag wil ik iedereen bedanken voor de superdag die u onze kleinzoons en hun ouders zaterdag in Eelde heeft gezorgd. Ze hebben genoten.

Een trotse en blije oma.