Gastenboek

Hier vindt je reacties van deelnemers aan een Hoogvliegersdag. Je kunt ook zelf een reactie achterlaten door hiernaast in het menu op "Bericht plaatsen" te klikken.

Annette van der Plas vrijdag 12 april 2019 om 21:41 | Wekerom
Wat een geweldige inzet van alle vrijwilligers tijdens de hoogvliegersdag in Wekerom. Petje af! De kinderen (en wij als ouders) hebben genoten en zullen dit nooit meer vergeten. Zowel de helikoptervlucht als de tocht in de truck (met een super aardige chauffeur) waren hoogtepunten van de dag, maar alles was top georganiseerd en het plezier straalde er vanaf. Dank jullie wel. Het was geweldig.
Miranda Smit donderdag 11 april 2019 om 15:48 | Hoogeveen
Lieve allemaal,
Dank jullie wel voor de onvergetelijke ochtend voor ons meisje.
Zo bijzonder dit te mogen meemaken.
Uit de grond van mijn hart een Dank je wel!!
Voor jullie als Stichting maar ook voor Michiel de Piloot, Super!!
Liefs van een trotse mama.
Michael en Erik maandag 8 april 2019 om 20:28 | Teuge
Hallo! Hartelijk dank voor de ontzettend leuke vlucht afgelopen zaterdag 6 april met 'captain Doornink' van Teuge naar Hoogeveen en retour! Erg leuk dat Michael zelf mocht vliegen, en dhr. Doornink al onze vragen welwillend beantwoordde. Hartelijke groet, Michael en Erik.
Sjaak van Kooten maandag 8 april 2019 om 09:35 | Wekerom
Namens Noël willen wij jullie bedanken voor de onvergeeflijke dag, afgelopen zaterdag 06-04-2019 in Wekerom.
Alles was top georganiseerd. Noël vond het vliegen in de helikopter toch wel het toppunt van deze dag.
Complimenten aan de organisatie en alle vrijwilligers.
Evi woensdag 3 april 2019 om 16:50 | Eindhoven
Wat is 't gaaf geweest op Eindhoven Airport...!
Abel heeft genoten maar zijn broer Ruben, papa en mama ook. Zo behulpzaam dat iedereen was, grapjes die gemaakt werden, de lach die ons geschonken werd, onvergetelijk...!
Het was voor Abel de mooiste dag van zijn leven, een dag die hij nooit meer zal vergeten.
Bedankt aan iedereen die geholpen heeft om zoiets mogelijk te maken, dank jullie wel!
Jacky Kraan woensdag 3 april 2019 om 10:55 | Eindhoven
Zaterdag 30 maart zijn wij op de Hoogvliegers dag geweest in Eindhoven. Wat hebben jullie onze zoon een onvergetelijke dag bezorgd! Hij heeft de hele dag met een grote glimlach op zijn gezicht rond gelopen. Aan alles is gedacht tijdens deze dag. Echt helemaal top. Ook wil ik alle vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt mijn complimenten geven want zonder jullie steun is/zijn deze dag/dagen niet mogelijk.