Donateur worden

Uiteraard kan Stichting Hoogvliegers niet bestaan zonder de hulp van onze sponsoren. Groot of klein, alle beetjes helpen.

Wilt u de Stichting Hoogvliegers direct steunen? Klik dan onderaan op het bedrag dat u direct via onze webshop kunt overmaken. Uiteraard kunt u ook een leuk cadeau aanschaffen via onze webshop.

Heeft u geld opgehaald met een actie, dan kunt u dit bedrag het beste overmaken via Rabobank IBANnummer: NL23 RABO 0137 2806 37 ten name van Stichting Hoogvliegers.

Stichting Hoogvliegers wordt door de Belastingdienst erkend als een Algemeen Nut Beogende Instelling. Ons ANBI-nr is: 818519794. Hierdoor is de donatie aftrekbaar van het belastbaar inkomen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Stichting.

Automatisch incasso
U kunt bij ons ook een incassomachtiging afgeven voor eenmalig, maandelijks of een jaarlijkse donatie. Klik hier voor het formulier. Stuur deze op naar penningmeester@stichtinghoogvliegers.nl

Doneer gelijk online
U kunt ook direct online via iDEAL betalen voor een donatie.

Bedankt voor uw donatie!!