Onze organisatie

Het bestuur van de Stichting Hoogvliegers zorgt ervoor dat de Stichting Hoogvliegers haar doelstelling kan halen. Daarnaast hebben wij een operationeel manager en een coördinator algemene zaken en kinderen.

Het bestuur maakt het beleid, verwerft middelen en begeleidt vrijwilligers bij het uitvoeren van hun activiteiten. Hieronder treft u onze bestuursleden aan. Het bestuur ontvangt geen vergoeding of vacatiegeld.

Natuurlijk hebben wij ook veel vrijwilligers. Wij zijn trots op onze ruim 1200 vrijwilligers die jaarlijks door het hele land actief zijn voor ons.

Onze Hoogvliegersdagen worden georganiseerd door lokale vrijwilligers met een eigen team.

Wij hebben ook een comité van aanbeveling. Klik links in het submenu voor de leden van het comité van aanbeveling.

Financieel interim manager & consultant

Coördinator algemene zaken en kinderen

Operationeel manager
Eigenaar huis-aan-huiskrant en online platforms