Stichting Hoogvliegers

Welkom op onze website.

Wij laten zieke of gehandicapte kinderen (van 6 tot en met 17 jaar oud) een bijzonder en onvergetelijk avontuur beleven. Zelf een vliegtuig besturen! Een dag zonder zorgen, zonder ziekte of handicap, een dag waar ze boven zichzelf uitstijgen en meer dan bijzonder zijn, een dag die ze nooit meer vergeten. In de afgelopen 11 jaren vlogen er al meer dan 10.000 kinderen. In 2018 vlogen er 900 kinderen.

Op deze website treft u alle informatie aan over de stichting en onze activiteiten.

Wilt u direct een kind aanmelden, klik dan hier.

Klik hier voor een overzicht van onze sponsoren.

Aantal Hoogvliegers

10.481 waarvan 459 in 2019
315 op 8 grote dagen
en 144 op individuele dagen

Hoogvliegers nieuws

Vanaf Lelystad is Finn nu Hoogvlieger

21 juli 2019
20 juli was het zover, we mochten vliegen in een Cessna! Wat een geweldige belevenis! We kregen een warm onthaal door piloot Johan en onze zoon Finn kreeg een coole pet en t-shirt. Johan vertelde ons …

Luchtmacht doneert petjes, sokken en keycords aan …

10 juli 2019
Maandag 8 juli heeft de Luchtmacht goodies van de Luchtmachtdagen gedoneerd aan de Stichting Hoogvliegers.

56 Hoogvliegers erbij vanaf Vliegbasis Leeuwarden

09 juli 2019
[VIDEO UPDATE] Zaterdag 22 juni 2019 was de Vliegbasis Leeuwarden voor alweer de 5e keer gastheer van een onvergetelijke Hoogvliegerdag. Een dag waar 56 Hoogvliegers de dag van hun leven hadden!

Stichting Hoogvliegers heeft vanaf nu eigen luchtb…

03 juli 2019
Sinds juni 2019 is in het Nederlandse luchtruim iets heel moois te zien. Stichting Hoogvliegers heeft nu, naast een eigen ambulancevliegtuig, ook een prachtige luchtballon.