Rotterdam

09 februari 2008

Hoogvliegersdag Rotterdam groot succes!

Zaterdag 9 februari 2008 was het zo ver. 11 kinderen van de Mytylschool de Thermiek uit Leiden gingen de lucht in en het was een daverend succes. Jeroen heeft eerst op 4 februari les gegeven aan de kinderen en toen al bleek dat het enthousiasme met geen pen te beschrijven is. De stralende en vooral lachende gezichtjes op het vliegveld spreken voor zich. Ook de zon was nieuwsgierig en maakte de dag extra mooi.

Bekijk het filmpje van Ticho hieronder en scroll daarna verder naar beneden voor veel meer leuke verslagen en reacties plus 2x TV reportages!

{wmvremote width="640" height="480"}http://www.stichtinghoogvliegers.nl/static/images/groot/2008/Ticho-de-Hoogvlieger.wmv{/wmvremote}

Onze dank gaat uit naar de vrijwilligers die na één oproep op ATCBOX direct bereid waren hieraan mee te werken:

- Kees van Gelder (piloot)

- Martijn Moret (piloot)

- Hans Boelen (piloot)

- Cees Kamminga (piloot)

- Marco de Wildt (piloot)

- Shaddy Fouad (gastheer)

Vliegclub Rotterdam

En zonder inbreng en medewerking van de vliegclub Rotterdam en Rotterdam Airport zelf was dit niet mogelijk geweest.

Dat wij het meer dan fantastisch vinden om te mogen en vooral te kunnen doen hoeft niet meer gezegd te worden maar dat het voor de vrijwilligers en deelnemers leuk is kunt u zelf zien in al het onderstaande materiaal. Lees en kijk even mee voor een compleet beeld van deze dag:

Er zijn byzonder veel foto's gemaakt, veelal door onze vaste fotograaf PhoxPhoto:

Klik hier voor de foto's >>

Ook werd er volop publiciteit genoten, SBS6 - Hart van Nederland:

{wmvremote width="640" height="480"}http://www.stichtinghoogvliegers.nl/static/images/groot/2008/HVNRTM.wmv{/wmvremote}

en ook RTV-West maakte een leuke reportage:

{wmvremote width="640" height="480"}http://www.stichtinghoogvliegers.nl/static/images/groot/2008/RTV-West.wmv{/wmvremote}

TV vloog mee met:

Kammair

Vrijwilligers zelf plus deelnemers reageren:

Martijn Moret (piloot)

"Was erg gaaf om te doen ook, wat een mooie dag...... "

zie ook het weblog van Martijn: klik hier >>

Deelnemers (die mee vlogen met Martijn Moret))

"Hoi Martijn,

Nogmaals bedankt voor de ontzettende leuke dag die jullie Coen, Olga en mij bezorgt hebben. Coen wilde gelijk een paar foto's  uitgeprint hebben voor op zijn kamer. Gaan wij ook zeker doen.

Coen vergeet dit zijn hele leven niet.  Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten Simone"

Hans Boelen (piloot)

"Ik kan alleen maar zeggen dat het een indrukwekkende maar vooral mooie ervaring is geweest. Wat mij betreft zeker niet de laatste keer. Jullie ook veel dank voor het organiseren en het nemen van dit mooie initiatief."

zie ook het weblog van Hans: klik hier >>

Cees Camminga (piloot die te zien is in de reportage van SBS6)

"Voor de meeste van ons, en zeker voor mij, geldt dat het erg leuk is om je passie met anderen te delen

Ik heb gisteren genoten, maar de ‘echte’ helden van die dag waren voor mij piloot Benthe en piloot Kim.

Heel veel succes met de Hoogvliegers en bedankt dat ik mee mocht doen."

Ouders van Ticho (deelnemer)

"Nogmaals bedankt voor de onvergetelijke dag gisteren.

Ticho, zijn tweelingbroertje Rodi en zus Dana hebben genoten van de vlucht."

zie ook het filmpje: klik hier >>

ticho