Individuele dag

Zakariya vloog als Hoogvlieger over zijn huis en school 26 juli 2024

Helaas ging de Hoogvliegersdag in Twente eerder deze maand niet door vanwege het slechte weer. Het blijft Nederland en met het weer weet je het maar nooit. Veiligheid staat natuurlijk voorop en dus mochten wij kiezen voor een ander moment. Na onze keuze te hebben doorgegeven werd onze voorkeur een vlucht vanaf Lelystad Airport en al snel was
er een piloot beschikbaar om ons een onvergetelijke dag te gaan bezorgen.

Hoogvlieger Emila vloog mee vanaf Eindhoven 19 juli 2024

Tegen 13.00 uur kwamen we aan bij de ingang van het Luchtmacht gedeelte op Eindhoven Airport. De piloot was er al snel en na het ophalen van de bezoekerspassen mocht tot zijn schik het broertje van onze Hoogvlieger meerijden in zijn gave auto. We reden helemaal naar de andere kant van het vliegveld waar de vliegclub gevestigd is.

Guusje werd alsnog Hoogvlieger vanaf Lelystad Airport 01 juli 2024

Op zaterdag 18 mei was het zover, onze dochter Guusje mocht gaan vliegen. En wij als ouders, zusje en broertje mochten mee om dit grootse moment met haar mee te beleven.

Robbin steeg op vanaf Lelystad en is Hoogvlieger! 23 juni 2024

Op 23 juni 2024 was het zover en mocht Robbin (11 jaar, ASS) met piloot Paul van Hattum de lucht in op Lelystad Airport. Vooraf had ik via mail al contact met Paul, omdat Robbin het zo spannend vond dat hij bleef volhouden het niet te willen doen. Paul stelde me gerust en daarmee kon ik Robbin ook goed voorbereiden. Eenmaal aangekomen bij de hangar voelde hij wel spanning, maar werd hij toch ook wel enthousiast en nieuwsgierig toen hij het vliegtuig zag staan.

Fedde vloog over de Kuip en is nu Hoogvlieger 06 juni 2024

Woensdag 29 mei 2024 was een dag om nooit te vergeten. Met veel trots mocht ik als piloot op pad met hoogvlieger Fedde. Dit was mijn eerste keer dat ik een vlucht mocht maken met een hoogvlieger, en het werd een onvergetelijke ervaring.