Individuele dag

Vanaf Hilversum is Senn nu Hoogvlieger 22 mei 2024

Op 21 mei 2024 mocht Senn gaan vliegen vanaf Hilversum. Het was prachtig weer en Senn had er veel zin in en kon niet wachten. Eerst even rondgekeken op het terrein en alvast wat vliegtuigen en helikopters gespot.

Hoogvlieger Willemijn vloog mee met piloot Jeroen 16 mei 2024

Ik ben Willemijn (14 jaar) ik heb NF1(neurofibromatise type 1, epilepsie en en door de NF een tumor op mijn oogzenuw. Mijn moeder had mij opgegeven bij stichting hoogvliegers. Omdat we in de buurt van Eindhoven wonen had mama dat vliegveld opgegeven. We kregen toen een berichtje van Piloot Jeroen of we ook vanaf Grefrath Duitsland wilden vliegen.

Livay werd Hoogvlieger en brandweerman op Lelystad Airport 30 april 2024

Op zondag 07-04-2024 riep Livay "Dit was de mooiste dag van mijn leven!".

Vandaag was Livay zijn Hoogvliegersdag bij piloot Niek. Niek had ons laten weten dat Livay zijn dag zou beginnen bij de brandweerkazerne van Lelystad. Livay heeft een grote fascinatie voor hulpdiensten en vooral de voertuigen. Dit wist Niek en als grote verrassing had hij geregeld dat Livay in een echte brandweerauto naar het vliegveld gebracht zou worden.

Hoogvlieger Daniel vloog over zijn eigen school 26 april 2024

Na een mooie uitleg door Paul van Hattum over wat Daniel allemaal kon gaan meemaken, beleven en welke route we zouden vliegen, gingen we naar de hangar. Daniel trots en uitgedost met een prachtig T-shirt en pet van de hoogvliegers. Eerst rondom het vliegtuigje gekeken of alles het wel deed. Dit was interessant vooral de lampjes.

Hoogvlieger Joey vloog mee vanaf vliegveld Teuge 09 april 2024

Op zaterdag 6 april 2024 was het voor Joey van Zetten een bijzonder dag. Hij mocht als piloot voorin zitten op een vlucht vanuit Teuge naar zijn woonplaats Zuilinchem en daarna weer terug naar Teuge. Het was prachtig weer en Joey had er enorm veel zin in. Zijn moeder mocht beneden wachten, terwijl zijn vader achterin mee mocht vliegen.