Individuele dag

Hoogvlieger Sebastiaan vloog mee vanaf Teuge 27 oktober 2020

3 oktober was het zover, Sebastiaan zou gaan vliegen. Het was nog even afwachten of het weer het toe zou laten, maar eind van de ochtend kregen wij telefoon dat de vlucht s'middags door zou gaan. Wat een geweldige ervaring! Eerst voorstellen aan de piloot.

Dean is nu Hoogvlieger vanaf Hilversum 09 oktober 2020

19 september mochten wij vliegen met Stichting Hoogvliegers. Dat is sowieso al super wijs, maar omdat we met het speciale ambulance vliegtuig vlogen, konden we alle 4 mee; ik, papa, mama en mijn broertje. Ik mocht naast de piloot zitten. Toen we vlogen, zei de piloot dat ik verder kon vliegen. Hij liet het stuur los en ging vertellen wat er allemaal te zien was.

Vanaf Teuge is Rick nu Hoogvlieger 09 oktober 2020

Rick heeft afgelopen zaterdag 3 oktober 2020 een erg leuke ochtend gehad op vliegveld Teuge. Hij mocht met piloot Coos mee voor een prachtige vlucht met toestel PH-PLG. De tocht ging eerst richting Apeldoorn, waarbij we over Juliana Toren vlogen, daarna ging de vlucht richting Zutphen, waarbij snelweg A1 en rivier de IJssel goed zichtbaar waren.

Hoogvlieger Damian vloog mee met piloot Paul vanaf Lelystad 09 oktober 2020

Na een tip had Damian zich ingeschreven bij de Stichting “Hoogvliegers” Na een dag kregen we een mailtje dat de inschrijving was geaccepteerd en was uitgezet. Een dag later meldde piloot Paul dat hij het had opgepikt en een afspraak wilde maken voor een vlucht vanaf vliegveld Lelystad. Het werd 27 september een weekje later.

Jeffrey vloog mee met Merijn vanaf Lelystad en is nu Hoogvlieger 06 oktober 2020

Afgelopen zaterdag 3 oktober was mijn Hoogvliegersdagje om kwart voor 9 in de ochtend vertrokken we naar Aviodrome. We waren er even voor 10 uur. We werden opgewacht door Gideon. We liepen met een paar gezinnen naar de incheck. Daarna kwam de piloot Merijn met ons kennismaken.