Individuele dag

Bram is nu Hoogvlieger 12 mei 2022

Wij hebben een super leuke dag gehad dankzij Stichting Hoogvliegers. Marcel Middelkamp heeft de jongens echt gerust gesteld en heerlijk lopen praten met ze. Voordat ze de lucht in gingen hebben ze een plan bedacht waar ze overheen wilden vliegen. Ze konden heel dicht langs hun school en over hun huis heen, super mooie ervaring en een leuke piloot!

Hoogvlieger Jaydon vloog mee met piloot Sebastiaan 12 mei 2022

Wat een dag. Op 24 april 2022 was het eindelijk zover en mocht Jaydon gaan vliegen! Jaydon hadden we pas zaterdag verteld dat hij Hoogvlieger zou worden. Hij had op school nog wat belangrijke toetsen dus eerst daarop concentreren. Begin van de middag gingen we naar Eindhoven Airport.

Vanaf Lelystad zijn Liam en Mick nu Hoogvlieger 12 mei 2022

Vandaag was het dan zover! Liam en Mick zijn uitgenodigd door de Stichting Hoogvliegers om het luchtruim te betreden. Al vroeg meldden we ons in Lelystad bij de hangar van Wings over Holland.
Daar werden we opgewacht door de vrolijke Johan, onze piloot van deze dag.

Pim vloog zelf het vliegtuig en is nu Hoogvlieger 12 mei 2022

Woensdag 4 mei was het eindelijk zover! Een prachtige dag om met Stichting Hoogvliegers te vliegen over het mooie Zuid Limburg. Piloot Pascal ontving Pim en zijn broer Jop, samen met hun moeder op vliegveld Maastricht-Aachen. Met zijn leuke en duidelijke uitleg zorgde Pascal ervoor dat Pim en Jop werden meegenomen in de wereld van vliegen.

Valentijn en Amore zijn nu Hoogvliegers vanaf Rotterdam 06 mei 2022

Op zondag 1 mei 2022 was het de dag dat Valentijn en Amore mochten gaan vliegen met de piloot van Stichting Hoogvliegers. Eerst was Valentijn aan de beurt. Super spannend en hij was door het dolle heen. We waren twee weken eerder op vliegveld Rotterdam geweest om Valentijn vertrouwd te raken met de omgeving.