Individuele dag

10.000ste Hoogvlieger voor Stichting Hoogvliegers 01 december 2018

Voor de tienduizendste keer vertrok er zaterdag een vliegtuigje van de Stichting Hoogvliegers, met deze keer een dolgelukkig meisje en tot tranen toe geroerde ouders vanaf Rotterdam The Hague Airport.

Esmée vloog mee vanaf Teuge 09 november 2018

Zaterdag 13 oktober 2018 mocht Esmée zich met haar familie melden op het vliegveld in Teuge. Daar wachtte de piloot (Marcel Middelkamp) haar al op. Het was een warme zaterdagmiddag en erg druk op het vliegveld. De vliegtuigen vlogen af en aan en er werd veel gesprongen door de parachutisten. We mochten mee naar een stukje in het restaurant waar alleen maar piloten komen. Daar kreeg Esmée eerst een mooi t-shirt met bijbehorende pet. Daarna hebben we een rondleiding gehad over het vliegveld en in verschillende hangaars gekeken.

Jonah is Hoogvlieger vanaf Lelystad 13 oktober 2018

We waren vroeg vertrokken en na de kennismaking met onze piloot Barry kon het avontuur beginnen. Eerst bepaalden we samen de route. Daarna controleerde we het vliegtuig en stapten we in.
Op dat moment begon mijn buik wel te kriebelen. Achterin zaten mijn vader en broertje Thomas, fijn dat ze mee mochten!

Sybrand is nu Hoogvlieger vanaf Lelystad 02 oktober 2018

En dan is het eindelijk 13:30 uur en konden we vertrekken naar vliegveld Lelystad. We werden ontvangen door Paul van Hattum.
Eerst kreeg ik -Sybrand- een mooi Hoogvliegers T-shirt en daarna gingen we foto's van het vliegtuig bekijken en mocht ik zeggen waar ik heen wil vliegen! Hierna gingen we het vliegtuig inspecteren of alles goed is.

Vanaf Lelystad is Dion Hoogvlieger 01 oktober 2018

Vrijdag 31 augustus, het weer ziet er wat minder goed uit. Er hangen regen wolken boven ons eigen dorp, zou het dan vandaag opnieuw niet door gaan het vliegen? Het is al 2x ivm het weer uitgesteld dus het zou nu toch wel eens leuk zijn als het weer mee werkt.