Individuele dag

Fenn vloog mee vanaf Hilversum en is nu Hoogvlieger 29 januari 2019

Eindelijk was het zover, donderdag 24 januari werden wij verzocht om samen met Fenn ons te melden op vliegveld Hilversum bij piloot Jean. Vroeg vertrokken en al rijdend door het mooie besneeuwde Nederland, bouwde de spanning op in de auto. Aankomend Hoogvlieger Fenn raakte niet uitgepraat over wat hij allemaal al niet wist van vliegen.

Hoogvlieger Sam vloog mee vanaf Rotterdam 26 januari 2019

Woensdag 14 november was t eindelijk zover…. Sam mocht gaan vliegen. Zelf wist hij dat nog niet omdat hij dan nachten wakker zou liggen. Toen het dus eenmaal zover was, heb ik hem dit leuke nieuws verteld. Wat keek hij ernaar uit, maar wat was hij zenuwachtig. Toen we op het vliegveld kwamen vond hij het toch wel erg spannend.

Naomi is Hoogvlieger vanaf Teuge 23 januari 2019

Afgelopen zaterdag 19 januari was het zover, we gingen vliegen vanaf Teuge! Ik keek er ontzettend veel naar uit en had er dan ook super veel zin in! Het was super mooi weer, de zon scheen en we konden alles goed zien. Het was een geweldige ervaring! Eerst gingen we een rondje om het vliegtuig om alles te controleren en daarna deden we in het vliegtuig de standaard checks voordat we gingen vliegen.

Wiesje vloog mee vanaf Rotterdam en is nu Hoogvlieger 21 januari 2019

Onze dochter Wiesje heeft op zondag 20 januari met Stichting Hoogvliegers gevlogen bij de Vliegclub Rotterdam. Het was een geweldige ervaring, wij als ouders mochten ook mee in het vliegtuig, hoe leuk is dat!

Lotte & Ruben zijn nu ook Hoogvliegers vanaf Rotterdam 16 januari 2019

Op 30 december werden wij verwacht op Rotterdam The Hague Airport. Daar hebben wij de aller allerleukste piloot getroffen die er rondvliegt. Eerst was onze oudste aan de beurt en opa en broertje Gijs gingen ook mee! Lotte kwam werkelijk stralend uit het vliegtuig.