Hoogvliegersdagen

Harde wind spelbreker luchtfeestje Vliegveld Twente 08 juli 2024

Ze keken er reikhalzend naar uit: de 40 zieke en gehandicapte kinderen die zaterdag voor één dag piloot mochten zijn tijdens Wheels & Wings in Enschede. Door de voorspelde harde wind bleven de vliegtuigen op Twente Airport echter aan de grond en moesten de kinderen thuisblijven. De rally ging wel door en bracht geld op voor de editie van volgend jaar.

Organisator Ronald Spanjers van Stichting Hoogvliegers neemt de cheque in ontvangst
45 Kinderen werden Hoogvlieger op Beek 07 juli 2024

De weergoden in het zonnige zuiden zijn ons goed gezind. Al vroeg op vrijdagochtend 28 juni, de dag voor de Hoogvliegersdag, gaat er een GO-bericht rond. Alle vrijwilligers, sponsoren en kinderen zijn op de hoogte. Dit jaar is er weer een grote dag op Beek. Afgelopen jaar was er slechts een minidag vanwege groot baanonderhoud op het vliegveld.

55 Kinderen werden Hoogvlieger op Midden-Zeeland 26 juni 2024

Het is zaterdag 22 juni, de langste dag van het jaar is achter de rug en eindelijk is het zo ver, de Zeeuwse Hoogvliegersdag 2024 op vliegveld Midden-Zeeland!

45 Hoogvliegers erbij op Groningen Airport Eelde! 13 juni 2024

Het is zaterdagochtend 8 juni, waarschijnlijk liggen er nog veel kinderen te slapen op het moment dat het op vliegveld Groningen Airport Eelde al een drukte van belang is!

Heel veel vrijwilligers zijn dan al bezig met de voorbereidingen voor de Grote Hoogvliegerdag die gaat komen!
De zon schijnt al vrolijk en het belooft mooi vliegweer te worden.

27 Hoogvliegers vlogen met een helikopter boven Truckshow Nederhemert 04 juni 2024

Zaterdag 1 juni was in Nederhemert de jaarlijkse truckshow. Stichting Hoogvliegers was op deze dag te gast en organiseerde tijdens dit evenement een Helikopterdag.