Boeruh Rock 2015 doneert aan Hoogvliegers

21 april 2015

Wat zijn er toch weer veel goede ideeën om de Stichting Hoogvliegers te steunen, zo ook Boeruh Rock.

Boeruh Rock is een evenement rond Herwijnen waar trucks centraal staan. Een prima feest om even maximaal te genieten, de remmen even los en feest vieren dat is het motto. Maar zij staan ook stil bij serieuze momenten, kinderen die graag een feestje willen vieren maar dat niet kunnen vanwege hun beperking of ziekte. Dus koppelen zij hun feestje aan een Stichting die een prima feestje kan bouwen voor deze kinderen, n.l. de Stichting Hoogvliegers.

Onze vrijwilligers, Esther, Michel en Cor waren namens de Stichting Hoogvliegers aanwezig om de stand te bemannen. En laat die nou druk bezocht worden, iedereen wilde iets kopen om de Stichting Hoogvliegers te steunen, de KO's en de Truckie "vlogen" over de toonbank. De zon was als VIP uitgenodigd en was meer dan welkom.
Iedereen genoot en rond de klok van 18.00 uur werden de vrijwilligers naar het podium geroepen. Daar kregen zij uit handen van Jan Willem en Tanja een cheque van € 2100,-!!!

Wij zijn apetrots op dit bedrag, dank jullie wel! Met dit geld gaan wij de Hoogvliegers een uniek avontuur in de lucht laten beleven!

Nogmaals bedankt Boeruh Rock, toppers!