8 Hoogvliegers erbij bij KMA dag Seppe

28 april 2015

Nadat het vliegen in oktober vorig jaar niet door kon gaan, was vrijdag 24 april jl. de grote dag voor klas 5ld van de Liduinaschool dan toch eindelijk aangebroken; ze mochten gaan vliegen! Op tijd vertrokken 8 leerlingen en hun begeleiders vanuit Breda richting vliegveld Seppe. Aldaar werden ze hartelijk ontvangen in het clubhuis van Vliegclub Seppe waar we een fijne plek hadden om te zitten zowel binnen als buiten en waar onze spullen konden blijven. Vliegclub Seppe, bedankt dat we van het clubhuis gebruik mochten maken! Meteen na aankomst werden de leerlingen verrast met een prachtige tas vol leuke spulletjes. De t-shirts gingen aan en de petten op. Na wat fruit te hebben gegeten arriveerden onze piloten Emile en Jean-Paul en gingen al snel de eerste leerlingen de lucht in. Fotograaf Frans liet zich ondertussen van zijn beste kant zien en kiekte vele mooie plaatjes. Wat een geweldige ervaring voor de leerlingen. De meesten hadden nog nooit gevlogen! Ook voor een enkele leerling die om medische redenen niet mocht vliegen werd een oplossing bedacht; hij mocht mee taxiën over de startbaan. Dat was ook spannend!

De leerlingen hebben genoten van een bijzonder mooie dag waarbij zij een ervaring voor het leven hebben opgedaan. Alle betrokkenen van stichting Hoogvliegers, bedankt!

Namens alle leerlingen en begeleiders van klas 5ld
Liduinaschool Breda

Klik hier voor alle foto's.