Fantastische donatie ontvangen tijdens het Tekno Event 2016!

14 mei 2016

Vandaag waren wij te gast bij het Tekno Event 2016 in De Lier. Een bijzondere grote happening in het "kleine" wereldje van transport. De mooiste trucks uit heel Europa komen naar het Westland om van model tot de echte afmeting bewonderd te worden door het publiek die daar massaal op afkwam.

Een van die deelnemers, Marc van Oostenbrugge heeft een schaal model van zijn Scania 143 laten maken, verzamelaars weten dan ze er snel bij moeten zijn om dit super model te bemachtigen. Zeker als de opbrengst nog eens naar het goede doel gaat, namelijk de Stichting Hoogvliegers...zo is het model binnen no time uitverkocht.

Frank Bakker nam namens de Stichting Hoogvliegers de cheque in ontvangst, die werd aangevuld door Tekno tot een bedrag van €4000,-!
Het kleine wereldje van transport laat zien dat zij ook groot kunnen zijn in het steunen van de Hoogvliegers, zo kunnen zij weer genieten van een vlucht die hun kleine wereld weer even groter maakt. Win win situatie!

Wij bedanken Marc van Oostenbrugge en Arno van der Hoeven van Tekno voor deze bijdrage. Namens alle Hoogvliegers, bedankt!