ING bedrijfsvoetbaltoernooi

12 juni 2016

Afgelopen vrijdag 10 juni werd door ING het jaarlijks terugkerende bedrijfsvoetbaltoernooi georganiseerd bij voetbalvereniging Meerburg in Zoeterwoude. Er deden 20 teams mee (een record aantal) en de opbrengst van dit evenement kwam dit jaar ten goede aan Stichting Hoogvliegers, dit dankzij Coretta Huisman van ING die Stichting Hoogvliegers als goed doel had aangedragen. Tevens was er na het toernooi nog een loterij waarvan de opbrengst ook naar Hoogvliegers ging. Eén van de prijzen voor de loterij was meevliegen met het Hoogvliegersvliegtuig PH-KMR tijdens een Grote Hoogvliegersdag.

Aan het eind van het toernooi werd bekend gemaakt wat het evenement had opgebracht voor Stichting Hoogvliegers. We mochten een cheque met het fantastische bedrag van € 4.112,50 in ontvangst nemen uit handen van de regio manager van ING, Dominique ter Schure.

We zijn Coretta Huisman, Bianca Jongejan (organisator van het evenement), Dominique ter Schure en natuurlijk alle deelnemende voetbalteams enorm dankbaar voor dit geweldige resultaat!!