Stichting Hoogvliegers en Zij aan Zij slaan haar handen inéén

07 juni 2017

Stichting Hoogvliegers en Zij aan Zij slaan haar handen inéén.

Zij aan Zij is een dagbesteding bestemd voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt daar verrichten zij licht productiewerk voor bedrijven en nu ook voor de Stichting Hoogvliegers.
Stichting Hoogvliegers laat zieke of gehandicapte kinderen (van 6 tot en met 17 jaar oud) een bijzonder en onvergetelijk avontuur beleven. Zelf een vliegtuig besturen! Een dag zonder zorgen, zonder ziekte of handicap, een dag waar ze boven zichzelf uitstijgen en meer dan bijzonder zijn, een dag die ze nooit meer vergeten.

Voor een Hoogvliegersdag moeten er tasjes worden gemaakt waarin een inschrijfformulier, T-shirt, een Hoogvliegerspetje en nog wat meer artikelen worden ingedaan. Dit tasje word dan overhandigd aan de Hoogvlieger op de Hoogvliegersdag.
De tasjes worden normaal door een vrijwilliger van de stichting gevuld en vanaf nu worden deze werkzaamheden verricht door Zij aan Zij in Voorschoten.

Vorig jaar vloog de Stichting Hoogvliegers 750 kinderen en deze kregen allemaal een tasje en voor 2017 willen de Stichting Hoogvliegers het zelfde aantal kinderen vliegen dus is er voor Zij aan Zij genoeg werk aan de winkel.
Een prima samenwerking voor de toekomst!