Budapest Rally voor Stichting Hoogvliegers

25 juni 2018

Over minder dan een maand gaan wij, Max en Roos de Budapest Rally 2018 rijden.

Wij zijn allebei 18 jaar en avontuurlijk aangelegd. Ook willen we allebei wat van Europa te zien krijgen. En wat is er nou mooier om dit met een hele club mensen te doen. De Budapest Rally is een 7 daagse rally door een aantal landen in Europa. Je finishend in Budapest. Er doen over de 300 teams mee. Een ontzettend gezellig boel dus.

Maar wat is er nou mooier dan niet alleen een onvergetelijk avontuur te beleven maar dit ook te doen voor een goed doel.
Wij hebben ervoor gekozen om deze rally ook te gaan rijden voor een goed doel. Namelijk stichting hoogvliegers. Voortijd zijn wij hard opzoek gegaan naar sponsors, en dat is gelukt. Ook onderweg gaan we dingen doen om geld in te zamelen voor de stichting. Elke dag wordt er een vlog gemaakt, en met goed internet komt deze online op ons facebook account The Road Runners Assen. Ook houden we een blog bij met foto’s van wat we elke dag gedaan hebben. Zo kan iedereen ons volgen op ons avontuur naar Budapest.

Wij hebben er ontzettend veel zin in, en we hopen dat jullie allen ons zullen volgen op dit mooie avontuur naar Budapest.

Klik hier voor de facebookpagina.