Mobility Service Airport Night Run Groningen voor Hoogvliegers

17 juli 2018

De inschrijving voor de tweede editie van de razend populaire Mobility Service Airport Night Run is geopend. Groningen Airport Eelde en de naastgelegen bossen zijn wederom het decor van de bijzondere Night Run die zaterdagavond 15 september plaatsvindt. Enthousiastelingen kunnen zich vanaf nu inschrijven via de website.

Haal geld op voor jouw loop of je team, gebruik gemakkelijk deze link om door te sturen naar je netwerk, KLIK HIER

Deze bijzondere run is een absolute must voor deelnemers die meer beleving, spanning en vernieuwing willen ervaren in een hardloopevenement. Vorig jaar stonden maar liefst 2.300 lopers aan de start en de organisatie verwacht dat dit aantal komende editie verder zal groeien.

Het parcours is 10 km lang waarbij het op de dag zelf mogelijk is een kortere afstand te kiezen van 7,5 km of 5 km. Langs het parcours staan diverse muziekpunten en wordt voor entertainment gezorgd. Na afloop is een heuse afterparty. Daarnaast is het ook mogelijk voor (loop)groepen om zich in te schrijven en worden er speciale business numbers aangeboden. Hierbij worden ontvangst en drankjes na afloop geregeld. De ideale gelegenheid om samen met collega’s en relaties een sportieve prestatie neer te zetten en te genieten van de unieke ambiance.

GOEDE DOEL
Aan dit evenement is ook een belangrijk goed doel gekoppeld: Stichting Hoogvliegers. Stichting Hoogvliegers laat zieke of gehandicapte kinderen (van 6 tot en met 17 jaar oud) een bijzonder en onvergetelijk avontuur beleven. Zelf een vliegtuig besturen! Een dag zonder zorgen, zonder ziekte of handicap, een dag waar ze boven zichzelf uitstijgen en meer dan bijzonder zijn, een dag die ze nooit meer vergeten. In de afgelopen 10 jaren vlogen er al meer dan 9.000 kinderen. In 2017 vlogen er ruim 520 kinderen.

INSCHRIJVEN
Inschrijven kan via www.airportnightrun.nl. Alle deelnemers ontvangen bij inschrijving een headlight. De verwachting is dat de animo voor dit evenement groot zal zijn. Wacht daarom niet te lang met inschrijven om teleurstelling te voorkomen.

Volg de Airport Night Run® ook op Facebook, Twitter en Instagram