Naomi is Hoogvlieger vanaf Teuge

23 januari 2019

Afgelopen zaterdag 19 januari was het zover, we gingen vliegen vanaf Teuge! Ik keek er ontzettend veel naar uit en had er dan ook super veel zin in! Het was super mooi weer, de zon scheen en we konden alles goed zien. Het was een geweldige ervaring! Eerst gingen we een rondje om het vliegtuig om alles te controleren en daarna deden we in het vliegtuig de standaard checks voordat we gingen vliegen. Toen we dat hadden gedaan gingen we taxiën. Het sturen op de grond in een vliegtuig is heel apart. De pedalen op de bodem van het vliegtuig hebben namelijk twee functies. Het was nog knap lastig om een bocht te maken! Ikzelf mocht ook nog een stuk vliegen, dat was echt super gaaf maar ook wel een beetje lastig. Je moet namelijk meerdere dingen in de gaten houden! We hebben ook nog boven mijn woonplaats en huis gevlogen. Het was heel bijzonder om te zien dat alles ineens zo klein was van boven.

Piloot Marcel; je kan echt super goed vliegen! Onwijs bedankt voor deze onvergetelijke ervaring. Je hebt mij echt een super dag bezorgd en natuurlijk ook Stichting Hoogvliegers die alles mogelijk hebben gemaakt. Enorm bedankt!