Lissa vloog mee vanaf Groningen

15 april 2019

Vrijdagmiddag 12 april was het dan eindelijk zover! Lissa mocht gaan vliegen!

Samen met broertje Alex en mama meldde ze zich om 14.00 bij piloot Johan op Groningen airport Eelde.

We namen het 'vluchtplan' even door en toen gingen we naar het vliegtuig. Lissa nam voorin plaats naast Johan, en mama en Alex gingen achterin zitten.

We reden helemaal naar de achterste landingsbaan, dus we konden onderweg nog even de andere vliegtuigen en de traumahelikopter (deze heeft op dit vliegveld zijn standplaats) bekijken.
Toen we waren opgestegen gingen we eerst naar Assen. Daar zijn we over ons huis, Alex zijn voetbalclub LTC en de scholen van Lissa en Alex gevlogen. En toen mocht Lissa zelf vliegen! Helemaal alleen zonder hulp van piloot Johan.

Een half uur hebben we gevlogen, en toen we weer waren geland hebben we nog even wat gedronken en heeft Lissa haar Hoogvliegersdiploma in ontvangst genomen.

Lieve Johan en Stichting Hoogvliegers, bedankt voor deze onvergetelijke ervaring!