Vanaf Hoogeveen is Angélina Hoogvlieger

23 april 2019

Afgelopen maandag 8 april was het dan zover, de verjaardag van Angèlina. Zo spannend en reuze benieuwd was ze naar de cadeautjes. Bijzonder genoeg zat daar ook een vliegtuigje bij, welke natuurlijk symbool stond voor de Hoogvliegersvlucht van Stichting Hoogvliegers. Met een verwonderde uitspraak wat dit nu betekende, konden wij als ouders dan eindelijk vertellen dat ze vandaag mee mocht in het vliegtuig met piloot Michiel. Een vlucht vanaf vliegveld Hoogeveen. Het mooie daarvan was dat er gevlogen kon worden naar Hardenberg en heerlijk onze stad van bovenaf konden gaan bekijken. Grote zus Siënna en mama mocht mee, dat was wel fijn. Na even wat gedronken te hebben konden ze beginnen, uitleg en inspectie van het vliegtuig. Het was een mooi klein vliegtuigje, dit was natuurlijk super spannend. Maar zo'n stoere meid als Angèlina was natuurlijk niet bang.

Super genoten tijdens de rondvlucht! Wat is het prachtig boven in de lucht. Hoe bijzonder is het dat je je huis van bovenaf mag zien. De toekomstige plek van haar nieuwe school, hoe leuk is dat! Het weer was ook een cadeautje, een heerlijke stralende zon. Door de warmte konden we ook niet te laag vliegen. Dat was wel spannend want dan voelde je het vliegtuig hobbelen. Na een half uurtje onze ogen te hebben uitgekeken, keerden we weer terug naar Hoogeveen. Daar stond papa al te wachten, super trots natuurlijk en druk aan het filmen.

Even samen op de foto en daarna het super stoere diploma in ontvangst nemen van piloot Michiel. Wat een ochtend, geweldig!!! Wat hebben we met z'n allen genoten. Zo intens dankbaar voor dit bijzondere uitje voor ons meisje.

Dank je wel Stichting Hoogvliegers maar zeker ook voor onze lieve piloot Michiel! Angèlina heeft na afloop Michiel ook een dikke knuffel gegeven. Onvergetelijk!!!