CHC Helicopters schenkt donatie aan Stichting Hoogvliegers

05 augustus 2019

Van CHC Helicopters Netherlands B.V. mochten we onlangs een fantastische donatie in ontvangst nemen.

De aanleiding van de donatie was de campagne "Taking Care". Het doel hiervan is om extra aandacht te geven aan elkaar en veilig en incidentvrij werken te bevorderen. Gedurende 12 maanden heeft er bij CHC Helicopters in de regio's Europa, Midden-Oosten en Afrika 0% incidenten plaats gevonden. Dit is reden om donatie beschikbaar te stellen. Door de werknemers van CHC Helicopters Netherlands is gekozen voor KiKa en Stichting Hoogvliegers.

Daarom mochten onze vrijwilligers Coenraad en Kirsten onlangs op Den Helder Airport uit handen van manager Quinten Hergaarden een cheque met een heel mooi bedrag in ontvangst nemen.

Deze donatie zal geheel ten goede komen voor de Hoogvliegersdagen die op Den Helder Airport georganiseerd gaan worden!

Stichting Hoogvliegers wil CHC Helicopters Netherlands B.V. en haar medewerkers hartelijk danken voor deze geweldige donatie!

Foto's met dank aan Dave Hagenstein/Helders Weekblad