Ruben vloog mee vanaf Lelystad en is nu Hoogvlieger

25 september 2019

Vrijdag 20 september mocht Ruben als Hoogvlieger mee vanaf Lelystad. Samen met pilote Amanda Compaan en mama mocht hij de lucht in. Van te voren hadden we een foto van Amanda opgezocht , dat gaf rust: "Ah dat is mijn piloot dus". Het was prachtig weer en nagenoeg wind stil. Het beloofde dus een mooie vlucht te worden. Na de route doorgenomen te hebben, volgde zijn akkoord. Hij zou over het Dolfinarium en Walibi vliegen. Na een korte uitleg, foto's maken en wat vragen beantwoorden ging hij de lucht in. Alle procedures werden door genomen. Zoals het hoort. Ruben was stil voor zijn doen. Vol spanning van wat er komen gaat.

Eenmaal in de lucht mocht Ruben zelf het vliegtuig besturen. Als een ervaren piloot vloog hij door de lucht. Ruben wist heel precies en beheerst te sturen. We konden zelfs de dolfijnen in het Dolfinarium zien zwemmen. Dat was gaaf! De achtbanen van Walibi leken maar klein en veel minder spannend dan vanaf de grond. Ruben genoot van het vliegen, van het mooie uitzicht en de rust die er heerste. Voor we het wisten was de vlucht al weer voorbij...jammer. Maar wat een mooie ervaring. Zo mooi dat hij erover nadenkt om piloot te worden.

Bedankt Stichting Hoogvliegers en Amanda, voor deze geweldige onvergetelijke ervaring.

Ruben van Bilderbeek en familie.