Stichting Hoogvliegers gaat weer vliegen

01 juli 2020

Stichting Hoogvliegers staakte tot 30 juni alle vliegactiviteiten vanwege het coronavirus. Het was tot die tijd niet mogelijk om te vliegen met onze doelgroep.

Het bestuur heeft besloten om individuele vluchten weer mogelijk te maken nadat de regels voor de kleine luchtvaart verspoepeld zijn. Onze piloten staan in de startblokken.

Annuleren Grote Hoogvliegersdagen
Helaas komen alle Grote Hoogvliegersdagen voor 2020 te vervallen. Wij kunnen deze helaas niet veilig uitvoeren. Daarmee komen dus Groningen, Midden-Zeeland en Teuge te vervallen.

Wel individueel
Wel vliegen we met kinderen, zonder alle activiteiten op de grote dagen vanaf alle vliegvelden in Nederland. Ook zullen er op diverse locaties mini dagen georganiseerd worden. Uiteraard met inachtneming van de RIVM richtlijnen voor de Hoogvlieger, de ouders en onze piloten.

En nu? Wanneer mag ik vliegen?
Onze coördinater kinderen zal contact opnemen mocht er een plekje voor de Hoogvlieger zijn. Wij hebben een enorme wachtlijst doordat er veel dagen niet door konden gaan. We hopen op uw begrip.