Hoogvlieger Sebastiaan vloog mee vanaf Teuge

27 oktober 2020

3 oktober was het zover, Sebastiaan zou gaan vliegen. Het was nog even afwachten of het weer het toe zou laten, maar eind van de ochtend kregen wij telefoon dat de vlucht s'middags door zou gaan. Wat een geweldige ervaring! Eerst voorstellen aan de piloot. Een tas gekregen met een pet en een t-shirt en toen op zoek naar het vliegtuig. Sebastiaan mocht voorin zitten. Best een beetje spannend. Eenmaal in de lucht was het alleen maar genieten, het was wel mistig dat was jammer, maar de start was al heel cool. We vlogen over de IJssel, boven Zutphen, de weilanden, boerderijen, windmolens, koeien, er was zoveel te zien. Toen mocht Sebastiaan heel even zelf de stuurknuppel vasthouden. Zelf gevlogen, hoe cool!! Daarna de landing. Het was een korte vlucht door het minder goede weer, regen en wind, maar niet minder leuk. Als afsluiting een echt diploma. Geweldig bedankt voor deze onvergetelijke super leuke ervaring!