Acht Hoogvliegers erbij met minidag Rotterdam

14 december 2021

Zaterdag 11 december zijn 8 kinderen Hoogvlieger geworden vanaf Rotterdam The Haque Airport.

Vanwege de wachtlijst was besloten om heel kleinschalig acht kinderen uit te nodigen bij onze sponsor JetAviation. De kinderen werden als VIP ontvangen in de VIP lounge waar normaal bekende Nederlanders en prominenten vandaan vliegen.

Na een korte kennismaking was het tijd om naar het vliegtuig te gaan. We vlogen deze dag met het ambulancevliegtuig van de stichting zelf en piloot Dick kwam speciaal vanuit Lelystad een dagje naar Rotterdam om te helpen. Beide vliegtuigen vlogen vier vluchten.

De kinderen woonden bijna allemaal in de buurt waardoor we in samenwerking met de luchtverkeersleiding over hun eigen huis konden vliegen.

Wij danken Rotterdam The Haque Airport, JetAviation en de vrijwilligers die deze kleine dag mogelijk gemaakt hebben.

Klik hier voor alle foto's.