51 Hoogvliegers erbij vanaf zonnig Teuge

17 mei 2022

Op 14 mei 2022 was het dan EINDELIJK zover. Na 2 jaar wachten was er weer een Grote Hoogvliegersdag op vliegveld Teuge. Wat hadden we er zin in allemaal! 17 vliegtuigen, meer dan 70 vrijwilligers en 51 kinderen met begeleiders hebben deze dag tot een groot succes gemaakt! Niet te vergeten het ontzettend goede weer dat de kers op de taart was voor deze fantastische dag.

Het feest begon dit jaar bij hotel Van der Valk in Apeldoorn. Daar werden de kinderen opgehaald door trikes, Amerikaanse politieauto’s en grote trucks. Er was zelfs een ambulance om de kinderen naar het vliegveld te rijden. Daar werden de eerste kindjes rond 10.00 uur warm ontvangen door o.a. de buddy’s, vrijwilligers, Magic Stefan, Elsa en niet te vergeten de knuffelkonijntjes. Voor veel kinderen even een mogelijkheid om de eerste indrukken rustig te verwerken door heerlijk te knuffelen met deze zachtaardige beestjes.

De piloten stonden meteen te springen om te gaan vliegen. Al snel gingen de eerste Hoogvliegers de lucht in. Tussendoor een snackje en wat drinken of met een StarWars figuur op de foto. Iedereen heeft zich goed vermaakt. Om 15.30 werd de laatste Hoogvlieger met applaus onthaald en konden we met trots zeggen dan we een super dag hebben gehad. Uiteindelijk dus 51 nieuwe Hoogvliegers erbij! Alle blije gezichtjes van zowel Hoogvliegertjes, ouders/begeleiders en ook alle vrijwilligers waren nogmaals een bevestiging dat deze dag in een woord fantastisch was.

Klik hier voor alle foto's.