Julius Molenaar

07 februari 2009

julius

Verslag van Julius Molenaar (8 jaar)

IMG_6518

Zaterdag 7 februari om 10.30 stonden we gespannen te wachten in het restaurant van het vliegveld Hilversum. Ja hoor daar kwam Herman IJsseling (de piloot) aan. Julius had mazzel dat het doorging, want de twee dagen ervoor mocht er niet gevlogen worden. Herman vroeg of Julius eerst nog wat wilde drinken. Maar dat wilde hij niet, hij wilde het liefst zosnel mogelijk de lucht in.

IMG_6541

Julius kreeg een pet en t-shirt van Herman met stichting Hoogvliegers erop.De pet ging meteen op. Herman legde veel uit en liet ook de verkeerstoren zien. Toen was het zover,Julius mocht achterin het vliegtuig in de gordels en met een koptelefoon op, zodat ze elkaar konden verstaan.

IMG_6547

Ze zijn ongeveer een half uur wezen vliegen; richting Pampus en de Loosdrechtse plassen. Julius mocht op een gegeven moment ook sturen, daar heeft ie later ook zijn vliegbevret voor gekregen.

IMG_6526

En ze hebben een snelle daling en stijging gedaan (weet niet hoe dat in vliegtermen heet ), maar dat vond Juliusgeweldig, net de kermis!!Toen ze terug waren hebben we nog gezellig zitten babbelen en koffie gedronken met appeltaarten kreeg Julius nog een mooi boek met foto's van schepen die Herman met zijn bedrijf had gemaakt. Herman is m.n. fotograaf in de lucht.Herman en stichting Hoogvliegers van harte bedankt voor deze ontzettende leuke ervaring !!!!!!Echt super vond Julius het!!!! Groeten van Hans, Ina en Julius Molenaar

IMG_6523

IMG_6552