Vanaf Lelystad is Lucas Hoogvlieger

16 november 2022

Woensdag 16 november was het zover. Het weer was heel erg goed. Ik mocht vliegen! We kwamen aan op Lelystad Airport. Piloot Eric stond mij al op te wachten. Ik kreeg een mooie pet en t-shirt. We gingen op de kaart kijken hoe we zouden gaan vliegen. Van Lelystad naar Almere naar Hoorn en Zwaag en weer terug. Piloot Eric liet zien hoe alles werkte van het vliegtuig zoals de motor, alles werd goed uitgelegd. Daarna was het dan zover, we gingen nu echt vliegen. We hadden een koptelefoon op zodat we met elkaar konden praten. Ik had er heel veel zin in. Ik mocht een heel groot stuk alleen sturen, dat was echt cool. We vlogen boven verschillende steden en we vlogen zelfs 3 rondjes boven ons huis. Dat was echt heel leuk. Daarna gingen we terug naar Lelystad en mocht ik weer het hele stuk sturen. Na het landen kreeg ik een mooi Hoogvliegersdiploma. Ik heb onwijs genoten. Dank je wel piloot Eric voor deze onvergetelijke ervaring!