Pepijn werd Hoogvlieger boven zijn voetbalveld

10 januari 2023

Zaterdag 7 januari was het zover. Pepijn mocht met Stichting Hoogvliegers mee voor een vlucht boven zijn voetbalveld.
Pepijn is mijn 7 jarige kleinzoon, en ook hij heeft zijn verhaal. Maar ook een paar leuke passies. Voetballen bij Kids-United in Groningen en kijken naar de vliegtuigjes boven ons huis.

Hij vond het dan ook geweldig om met Johan als piloot mee te mogen. Het doel was zijn voetbalveld van bovenaf te kunnen bekijken.
Met zijn Lego is hij altijd bezig met politie en brandweer verhalen, dus toen hij de reddingsvoertuigen op vliegveld Eelde zag staan schrok hij wel.
Gelukkig was daar de 15 jarige steward Kees die, op zijn eerste dag als steward, hem gerust kon stellen. Ze gingen dan ook samen op de achterbank en beleefden de hele vlucht samen.
Pepijn heeft ervan genoten, en is vol met verhalen, een diploma, een pet en een t-shirt weer naar huis gegaan. Die heeft wat te vertellen in zijn klas.

Stichting Hoogvliegers, maar vooral Johan en Kees, heel hartelijk bedankt voor deze geweldige ervaring voor Pepijn!