Mooie donatie van 312 Squadron vliegbasis Volkel

13 januari 2024

Ieder jaar schenkt het 312 Squadron van Vliegbasis Volkel een donatie aan een goed doel! Het symbolische bedrag van 1312 euro is dit jaar geschonken aan Stichting Hoogvliegers.

We hebben dit jaar als doel om 750 nieuwe Hoogvliegers te verwelkomen en de donatie van 312 Squadron gaat hier zeker aan bijdragen!

Het doel van de stichting is om elke ontvangen euro met een Hoogvlieger de lucht in te laten gaan. Met deze donaties wordt concreet steun aan een zeer kwetsbare groep gegeven.

Een bijdrage aan het voortbestaan en de doorgroei van Stichting Hoogvliegers, is een bijdrage aan het op unieke wijze ‘op de schouders nemen’ van een groep in onze samenleving die het niet makkelijk heeft en hen – al is het maar voor even - onbezorgd te laten zijn.

Stichting Hoogvliegers is 312 Squadron en vliegbasis Volkel ontzettend dankbaar voor deze donatie.
Ook zijn wij ontzettend blij en trots op de steun die we vanuit de Koninklijke Luchtmacht en alle andere defensieonderdelen ontvangen.