Hoogvlieger Demy vloog over besneeuwd landschap

05 februari 2024

Na een hele pittige tijd, was het 20 januari zover. Demy mocht vliegen met piloot Johan. Hij heeft ervoor gekozen om een vriend mee te nemen. Ze vonden het spannend, maar hadden er ook erg veel zin in. Het was ook nog wel even spannend of het vanwege de weersomstandigheden door kon gaan, maar na ruim een half uur gewacht te hebben was het veilig om te gaan. Na het instappen en wat uitleg vertrokken ze richting de startbaan en konden ze opstijgen. Demy vond het prachtig en stuurde tijdens het vliegen al een filmpje hoe gaaf het was. Er lag nog allemaal sneeuw buiten, dus dit was een mooi gezicht. Demy heeft tijdens het vliegen ook zelf mogen vliegen. Na het landen twee super blije gezichten en de reacties waren 'gaaf' en 'super interessant'.

Na die tijd nog even met elkaar kletsen over de ervaringen en tijd voor de oorkonde en met een big smile weer naar huis. Johan en Stichting Hoogvliegers, super bedankt voor deze mooie ervaring waar Demy nog lang van kan nagenieten.

Mvg Katinka