Jaela Nagel

19 februari 2011
Jaela Nagel vloog op 19 februari op één van de ProjectsOne dagen, zie hier ons eigen verslag. Jaela kwam zelf ook nog met een leuk verslag:

Hallo,

We zouden eerst 12 februari gaan vliegen maar dat ging niet door omdat het te mistig was. Het werdt verplaatst naar 19 februari. Toen we s'morgen wegreden uit Spakenburg was het ook een beetje mistig dus ik was benieuwd of het nog doorging . Toen we bij het Avidrome aankwamen ging het gelukkig door nadat we ingechekt hadden kregen we te horen dat we om ongeveer 12.30 de lucht ingingen er mochten met mij nog 2 personen mee mijn zusje ging mee en mijn vader.
Er stonden 2 vliegtuigjes een rood witte en een blauw witte ik wilde in de blauw witte en gelukkig gingen we daar ook in. Nadat we werden voorgesteld aan de piloot(ik ben zijn naam vergeten) gingen we het vliegtuigje in het was best wel spannend. We vlogen eerst over Harderwijk we zagen het Dolfinarium liggen toen vlogen we over Zeewolde daarna richting de Eemhof en als laatste over mijn woonplaats Spakenburg dat er prachtig bij lag in het zonnetje. Na ongeveer een half uur landen we weer op vliegveld Lelystadt. Ik vond het een hele spannende dag en ik wil de stichtinghoogvliegers nog bedanken voor de leuke bijzondere spannende dag.

groetjes  Jaela, Tamar, Opa, Oma Mama en Papa

jael1 jael2 jael3