Alexander Kahlman

02 april 2011
Hallo lieve hoogvliegers-organisatie en lieve hoogvliegers-mensen.

Hallo Frank, Wouter, en alle fantastisch beste lieve Hoogvliegers-mensen, Firma Besseling Truckers en politie, motort, brandweer-auto mensen.

Enorm bedankt voor deze prachtige mooie hoogvliegersdag, dat was  een dag om nooit meer te vergeten, het laat je elke dag chronisch ziek zijn wereld even vergeten om als een blijde vogel in de lucht en auto,s te zijn, blij om dit nog mee te maken en dat we die nog mee hebben gemaakt ins ons leven,  zo,n dag kan je en wil je nooit vergeten, die zit in elke lichaamscel opgeslagen van lol, spanning, verwachtingen,  enthousiasme, blijheid, kicken, wat goed dat er zoveel fantastische mensen zijn die zich voor de chronisch / terminale kind-mens hebben ingespannen om het tot zo,n onvergetelijke dag hebben ingezet.

Dat is pas echte Aardse mensen-steun en liefdevolle inzet, mensen die hun hart en gevoel op de goede plek hebben zitten, mensen om trots op te zijn.

De dank is te groot om die uit te spreken, te laten zien, uit te beelden en over te dragen, als je beseft hoeveel blijde harten, opgeluchte harten er bij de  mensen geweest  zijn om je ziekte even je ziekte te laten en eventjes op die dag je geaccepteerd te voelen wie je als mens bent, ondanks je ziekte en je ellende er uit te zijn, opgevangen te zijn, en dat je even een dag te kunnen zijn zoals je bent en wie je bent, je erkend te voelen, geaccepteerd te voelen, het zijn de  dingen die het doen, zodat je het andere  even kan proberen en te kunnen vergeten.

SUPER  LIEVE MENSEN, BEDANKT.

Fam. R. Kahlman, namens Alexander, Lia, Fabian en Rob. te  gek wat jullie aan ons hebben meegegeven, dit betekent enorm veel voor ons.

PS  heb nog  wat foto,s bijgesloten:

hvfrank5

hvfrank1