Danique Riezenkamp

06 juli 2011
DaniqueRiezenkamp0

Op woensdag 6 juli was ik, samen met mijn familie, uitgenodigd om naar Lelystad te komen. Aan mij is niet verteld wat we gingen doen en ik werd dus best wel een beetje nieuwschierig. Vol goede moet kwamen wij aan bij het Aviodrome. Al die vliegtuigen bekijken vond ik al helemaal geweldig. Rond half drie moesten wij ons melden en kreeg ik te horen dat ik mocht vliegen. Wat een super leuke verrassing. Samen met mijn vader en zus mochten we instappen bij Jan Melchior. Hij was onze piloot en heeft met ons gevlogen. Ik mocht voorin het vliegtuig zitten en kreeg een cap van stichting Hoogvliegers en een koptelefoon op met een microfoon. Dat was gezellig want zo kon ik in ieder geval lekker veel kwebbelen. Ik was helemaal niet bang en mocht ook het vliegtuigje besturen. Wat leuk om zo door de lucht te zweven. We zijn over het dolfinarium gevlogen. Helemaal gaaf wat ik ben gek op dolfijnen. Na een half uur waren we terug op het Aviodrome. Daar kreeg ik nog een T-shirt en een diploma. Ik heb genoten! Het was een geweldig avontuur!

Dank je wel stichting Hoogvliegers, dat er nog zulke geweldige initiatieven bestaan!

Danique

DaniqueRiezenkamp1