Dylana Peters

13 januari 2013

Beste mensen van de Stichting Hoogvliegers,

Het plezier begon al toen wij de eerste berichten ontvingen dat Dylana was uitgekozen door een piloot. En toen het eenmaal zo ver was vonden wij het erg spannend en bijzonder. Na de spontane ontmoeting met onze piloot Peter gingen wij op weg naar de hangaar waar het vliegtuigje klaarstond. Na de noodzakelijke controles hielp Dylana mee met het vliegtuigje naar buiten te trekken.

Daarna stapten wij Marc (broer), Miranda (moeder) en Dylana in het vliegtuigje. Dylana zat voorin te genieten naast piloot Peter en wij zagen haar enorm glimlachen. Wat ontzettend fijn haar zo te zien stralen. Nadat wij opgestegen waren hebben wij enorm genoten van ons vliegavontuur. Dylana mocht meehelpen sturen en keek steeds achterom of wij wel goed zagen dat zij dit deed. Na een goed uur vliegen zijn wij weer geland. Een ervaring om nooit te vergeten.

Hierna had Peter geregeld dat wij het Aviodrome mochten bezoeken. Hier kregen wij een VIP rondleiding door Piet en Dylana was helemaal trots dat zij in de Boeing 747 als piloot in de cockpit mocht zitten.

Vol trots heeft Dylana de volgende dag haar vliegbrevet op school laten zien. Wij willen onze piloot Peter nogmaals heel erg bedanken voor deze onvergetelijke dag en dat Dylana dit samen met ons heeft beleefd. Ook willen wij jullie organisatie bedanken dit mogelijk te maken om kinderen een dag te laten genieten van een bijzondere ervaring.

Met vriendelijke groeten, Dylana, Marc, Ton en Miranda Peters

Dylana1