De Hoogvliegerdag van Jayden

04 februari 2015

Vandaag, woensdag 4 februari was het Jayden zijn dag!

Vorige week kregen we een email van piloot Ruud dat woensdag 4-2 een mooie dag zou zijn om te vliegen! En voor ons was het een goede dag!

Vandaag was het zo ver, Jayden was al heel de ochtend onrustig en wilde heel graag gaan. Om 13:00 hadden we een afspraak met piloot Ruud op vliegveld Midden-Zeeland.

Jayden vond alles geweldig, en on 13:05 stegen we op, voorin samen met papa, en mama achter in! Eenmaal in de lucht mocht Jayden zelf sturen! Super gaaf!

We zijn over bijna heel Zeeland gevolgen en hebben zelfs ons eigen huis gezien van uit te lucht! Super klein.

Toen we geland waren gingen we even wat drinken in het clubgebouw! Want van vliegen krijg je dorst!

En ja als klap op de vuurpijl kreeg Jayden een hoogvliegers diploma, een T-shirt en een petje! Jayden was door het dollen, zo blij!
Na het drinken mocht hij nog de piloot helpen om het vliegtuig in de hangar te zetten, heel leuk.

Het was een dag om nooit te vergeten en een dag die we echt nodig hadden !

Stichting hoogvliegers, en piloot Ruud heel erg bedankt voor deze leuke dag voor Jayden