Florian durfde niet, maar vloog uiteindelijk toch mee vanaf Lelystad

24 augustus 2015

Florian durfde thuis niet, hij vroeg of hij ook alleen mocht kijken…natuurlijk schat!

Aangekomen bij Lelystad werden wij hartelijk welkom geheten door Jack, zijn vrouw en zijn broer. Gelijk kreeg Florian wel zin om een stukje te vliegen, maar hij wilde niet voorin zitten. Gelukkig mocht zijn vader en zijn zusje ook mee. Lente mocht voorin en een stukje sturen, Florian ging samen met zijn vader achterin zitten. Het plan was om over onze woonplaats Arnhem te gaan vliegen.

Helaas werd de vader van Florian luchtziek en kwamen ze eerder terug dan verwacht. Lente en Florian stapten enthousiast uit het vliegtuig, het was prachtig, vader ging bleekjes even op de grond zitten. Jack bood aan om nog een keer te gaan vliegen, en toen is moeder Florian meegegaan. Lente en Florian vonden het leuk om naar alle stijgende en dalende vliegtuigen en helicopters te kijken. Door omstandigheden konden we toevallig allemaal een stukje meevliegen, een hele ervaring om nooit te vergeten!! Jack, die wij stiekum captain Jack noemen, willen wij hartelijk bedanken voor een fantastische beleving en stichting Hoogvliegers bedankt voor het regelen.