Tom en Bram samen vanaf Den Helder.

30 mei 2016

Iets meer dan een week geleden ging de telefoon. Het was Eén van de vele vrijwillige piloten van de stichting Hoogvliegers.

Tom en Bram mochten samen met Jacob Jan Rooker vanuit Den Helder Vliegen .

Ooo wat waren ze zenuwachtig, maar ze genoten op volle teugen! Gehuld in een prachtig t ‘shirt en pet gingen we kijken bij het vliegtuig , alles werd uitgelegd Tom mocht voorin en Bram was stiekem erg blij met zijn plekje achter de piloot. De koptelefoons op hun gespannen koppies , alles gecheckt en daar gingen ze . Hoog de lucht in. Het was geweldig , maar vooral bij de bochten best eng . Ze hebben foto’s gemaakt .zijn over ons huis gevlogen en hebben de school van Bram gezien. Maar toen vonden ze het wel genoeg ! Stoppen op het hoogte punt ! de spanning werd teveel .

De piloot voelde dat geweldig aan dus kwamen ze terug! Na de landing hebben de mannen wat lekkers gedronken en gegeten bij de vliegclub en toen mochten ze samen met de piloot het vliegtuig terug de hangar in zetten. Gewapend met een Brevet van de stichting en een geweldige ervaring gingen we super trots op weg naar huis.

Wij zijn de stichting Hoogvliegers en de vrijwilligers erg dankbaar voor deze bijzondere ervaring.