Chimene vloog helemaal naar Zeeland

16 augustus 2016

Wij hebben ons drie jaar geleden aangemeld voor Stichting Hoogvliegers.

Aangezien mijn zusje epilepsie heeft en er zuurstof mee moest, was het een code rood situatie. We hadden als eerst een afspraak op Schiphol, helaas werden we de avond van te voren afgebeld vanwege de harde wind. Maar nu heeft Freek Lapre uiteindelijke deze mooie ervaring waar kunnen maken. Toen hij aan kwam had hij een shirt, een petje, een armbandje en twee stuiterballen van stichting hoogvliegers voor Chimene mee genomen. Dit heeft ze natuurlijk gelijk aangetrokken en was er super blij meer. Nu dat ze er uitzag als een hoogvlieger kon het avontuur eindelijk beginnen, we gingen de lucht in. In het begin was het natuurlijk nog een beetje spannend maar op ten duur vond Chimene het super leuk en genoot met volle teugen van het mooie uitzicht. We zijn helemaal naar Zeeland gevlogen en weer terug natuurlijk. Onderweg mocht Virgini een tijdje het stuur overnemen (wel 130 meter gestegen) , maar voor de rest ging het goed.

Wel hebben 45 minuten gevlogen maar het voelde als 15 minuten. Het was een mooie ervaring voor ons alle 3! We hopen natuurlijk nog eens zoon mooi avontuur te mogen beleven! Wij alle willen Freek Lapre van harte bedanken dat hij het aandurfde om met een code rood kindje toch te gaan vliegen.

Hartstikke bedankt!