Zillah vloog vanaf Rotterdam

26 augustus 2016

Eindelijk was het zover op 8 Augustus 2016 waren de weersomstandigheden gunstig,Zillah was fit... en kon het vliegavontuur beginnen.

Piloot Jan Hertog verwelkomde ons bij vliegclub Rotterdam airport en gaf interessante uitleg over alles wat met het vliegen te maken had. We stippelde de route uit , controleerde het vliegtuig , de nodige papieren ..toen was alleen nog maar het wachten op een GO!!

Wat heeft Zillah genoten van de vlucht,als een stralende stoere meid heeft ze zelf ook nog een heel stuk langs de kust en boven de waterweg gevlogen.Na wat stuntjes van piloot Jan om te laten zien hoe bochten , zakken en stijgen werkt was Zillah helemaal in topvorm ( haar moeder wat minder haha)

Wat een geweldig avontuur!!

Wat uniek om ons huis en stadje vanaf de lucht te kunnen zien. Na een rondje boven het feyenoord station vlogen we weer richting de vliegclub waar Jan het vliegtuig weer heel mooi aan de grond heeft gezet. Na een verdiend applausje en controles hebben we nog gezellig nagekletst onder het genot van een drankje. Zillah's vliegavontuur staat symbool voor de afsluiting van 2 jaar chemotherapie, in de lucht los van alle ellende van de afgelopen jaren.

Op de eerste plaats willen wij Jan Hertog bedanken voor deze onvergetelijke middag.Daarnaast bedanken wij alle vrijwilliger van stichting Hoogvlieger die zoveel kinderen een flinke oppepper geven en ze voor even alle ellende doen laten vergeten. Wij waren helemaal in de wolken !! *Dankbaar*