Heldhaftige avontuur voor Hoogvlieger vanaf Lelystad

28 augustus 2016

Op 24 augustus hebben wij onze hoogvliegersdag gehad vanaf vliegveld Lelystad.

We werden hartelijk welkom geheten door de piloot en de kids kregen al snel een t-shirt, pet en nog meer kleinigheidjes. Daarna naar het vliegtuigje, alles checken en natuurlijk even de kat uit de boom kijken, want het was toch wel erg spannend.
Om de beurt mochten ze vliegen, onze dochter wilde graag voorin (dit mogen ze kiezen) en ondanks dat ze het spannend vond heeft ze enorm genoten. We zijn over het dolfinarium heen gevlogen en door het mooie heldere weer zagen we ze ook nog eens goed zwemmen. Vervolgens over Walibi heen gevlogen en daar de achtbanen vanaf boven kunnen bewonderen. Vervolgens zijn we weer terug naar het vliegveld gevlogen.

Toen was onze andere dochter aan de beurt, ook zij wilde heel graag voorin. Ondanks dat ze dagen van te voren al riep dat ze er toch maar vanaf zag, ging de knop om en wilde ze al vanaf de grond gaan sturen. Dit uit kunnen stellen tot ze in de lucht waren uiteraard. Zij heeft heel erg genoten en het heeft haar zelfvertrouwen erg opgekrikt! Onze zoon vond het te eng, heeft al die tijd geroepen dat hij niet durfde en dus absoluut niet wilde. Uiteindelijk is hij toch met onze dochter mee geweest, maar dan achterin. Super knap! Ze konden de paarden zien en een paard rende een heel stuk mee.
Het was een kort rondje, maar een grote ervaring rijker.

Na het hele heldhaftige avontuur hebben ze ook nog een diploma gekregen, met ieder een kleine toespraak. Bij onze oudste dochter werd erbij gezegd dat zij nog wel eens een keer mee mocht aangezien ze het sturen zo onwijs gaaf vond. Dit heeft ze goed onthouden. Wat waren ze (en wij) trots!

Heel erg bedankt voor deze leuke en enerverende dag.