Zondag vloog Julian mee vanaf Lelystad

12 oktober 2016

Afgelopen zondagmorgen heeft Julian dankzij de Stichting Hoogvliegers van een supergave rondvlucht genoten. Hij mocht vliegen in een Cessna met 4 zitplaatsen. De piloot (Arthur Moerman) en Julian zaten voor in het toestel en voor de twee plaatsen achterin had Julian zijn vader en zijn neef Ruben meegenomen.

Het was prachtig weer. De piloot had een route bedacht, waarbij ze over het huis van Julian zouden vliegen. Wel moest hij hiervoor toestemming vragen, omdat Julian vlakbij Schiphol woont. Het was een hele rustige zondagochtend en de piloot kreeg toestemming om het gebied in te gaan. Ze vlogen over Amsterdam, over de Dam, ze maakten een rondje rond de verkeerstoren bij Schiphol, ze vlogen over het huis van Julian, over het huis van zijn neven, over de huizen van de opa’s en oma’s en over de voetbalvelden waar zijn vrienden stonden te voetballen. Julian keek zijn ogen uit. Ook mocht hij zelf nog een stukje sturen.

Hij vond het geweldig en zei na afloop, nu vind ik het niet zo erg dat ik best wel vaak naar een dokter moet. Bedankt Stichting Hoogvliegers!