Kevin vloog in de kerstvakantie vanaf Teuge

23 januari 2017

Een week voor kerst kwam er een telefoontje, of Kevin op 24 december misschien kon. Nou natuurlijk! Hoe leuk is dat om zo de kerst te beginnen!

Tot op de dag zelf was het nog even spannend of het door zou gaan omdat het behoorlijk waaide maar nadat de piloot even geïnformeerd had of Kevin snel bang was en wij dit met een volmondig nee konden bevestigingen, kon het feest toch doorgaan. Op naar Teuge! Na een kopje koffie voor de piloot en een glas appelsap voor Kevin, ging de piloot vertellen waar ze heen zouden vliegen. Het vliegtuig werd geïnspecteerd en toen mocht Kevin eindelijk instappen. Wauw dat was cool! Het was een hobbelige vlucht maar dat was alleen keigaaf natuurlijk.

Kevin heeft de hele vlucht een lach van z'n ene oor naar z'n andere gehad en die is er de rest van de dag ook niet meer afgegaan. Het was een super dag en een super ervaring. Stichting hoogvliegers bedankt dat jullie dit mogelijk gemaakt hebben voor onze kanjer!

De mama van Kevin